سلام دکتر جان وقتتون بخیر
من میخوام از امروز غذای کمکی پسرمو شروع کنم میخواستم پوره هویج بدم ولی خوندم باید با فرنی شروع کرد
برای درست کردنش راهنماییم میکنید؟❤
بعد دکتر مولتی آویفر برای پسرم تجویز کرد و گفت نیازی به آهن جدا نیست ولی من امروز درموردش خوندم نوشته بودن آهنش دندونو سیاه میکنه و به خاطر زینک تا دو دوره میشه داد راه حلی وجود داره دندونو سیاه نکنه من همین دوره رو بدم سری بعد تغییرش بدم؟
و اینکه پسرم چند روزه ادرارش کم شده و پررنگ شنیدم برای کم آبیه خب چون غذای کمکی شروع نشده بود بهش آب نمیدادم حالا دو روزه در حد ۲۰ یا ۳۰ میل تا دوبار دو روز بهش میدم کافیه؟ چون همچنان هم ادرارش کمه ولی نسبتا حس میکنم بهتر از قبله
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



204
1403/05/18


