سلام خانم دکتر من یک ماه پیش سقط ۱۷ هفته به طور طبیعی داشتم که گفتن ۲۰ سی سی مونده.تا دوهفته بعدازسقطم خون و لکه دیدم که قط شد.یک هفته فقط خونریزی نداشتم سونوی واژینال دادم دکترگفته یه مقدار لکه خون داری که باپریودی بعدیت میاد.فردای سونو باز خونریزی شروع شده عین پریودی اولش لک بود بعد خون روشن.واقعا موندم چکار کنم؟میتونم قرص جلوگیری بخورم؟کیست سینه هم دارم میترسم واسع کیستام بدباشه قرص جلوگیری؟
خانم دکتر
من از دکترم پرسیدم عکس رنگی انجام بدم بابت رحم گفت نیاز نیست اون واسه کسانیه که نازا هستن حرفشون درسته؟دل درد یا درد خاصی ندارم اصلا،کیا تجربشو دارن چکار کنم؟😔😔
پرسش (1403/04/26):
قط نشدن خونریزی بعد از سقط
491
20
1403/04/26
سوال کننده
0
1403/04/26
سوال کننده

خانم دکتر اینم سونو که سه هفته بعد سقط انجام دادم .احتمال داره این پریودیم حساب بشه؟۲۵ ام سقط ام بود ۱۹ ام تاریخ سونوی واژینال از ۱۴ ام خونریزیم قط شد تا ۲۰ام باز چند روزه شروع شده
0
1403/04/26
سوال کننده
خانم دکتر میشه قرص جلوگیری مصرف کنم؟کیست سینه هم دارم با فیبرو ادنوم.که گفتن سالی یه بار باید چک شی.
0
1403/04/26
سوال کننده
فک کنم سونو ۲۶ روز بعد بعد سقط انجام دادم.
مهم این خونه ک فقط یه هفته قط شد
ولی طی این مدت میاد میره
کم و زیاد میشه
مهم این خونه ک فقط یه هفته قط شد
ولی طی این مدت میاد میره
کم و زیاد میشه
0
1403/04/26
momy iliya-delniya
کاش دکترتون رو عوض کنید
0
1403/04/26
سوال کننده
این دکتر جدیده
تو خرم آباد میگن بهترینه پریتانولوژی داره
روزی ک رفتم پیشش یه هفته میشد که خونریزی نداشتم
بهش گفتم ک دیگه ندارم
تو خرم آباد میگن بهترینه پریتانولوژی داره
روزی ک رفتم پیشش یه هفته میشد که خونریزی نداشتم
بهش گفتم ک دیگه ندارم
0
1403/04/26
اذین
این ک خونریزیت قطع نمیشه شاید بخاطر اینه ک بقایا داری هنوز و دفع نشده،منم اینو تجربه کردم مثل پریود میاد قطع میشه باز فرداش شرو میشه
0
1403/04/26
سوال کننده
آره دقیقا همینه
خب تو سونو گفت بقایا از جفت و جنین نداری
فقط خون مونده
خب تو سونو گفت بقایا از جفت و جنین نداری
فقط خون مونده
0
1403/04/26
سوال کننده
سلام دکتر جان کیست ساده.برم خونه عکس آخرین سونو گرافی میفرستم ببینید برای اطمینان
0
1403/04/27
سوال کننده

0
1403/04/27
سوال کننده
اینم سونوی آخر خانم دکتر چندماه پیش
0
1403/04/27
سوال کننده
بنظرتون میشه قرص جلوگیری استفاده کرد؟ یا همون مفنامیک اسید؟
0
1403/04/27
سوال کننده
ممنونم خانم دکتر
سوال دیگه
دکترم گفتن که اگه بخوای چندماه دیگه بار دار شی نیازی ب عکس رنگی نداری
چون خودت باردار میشی
ولی من شنیدم خیلیا انجام میدن
حرف دکتر صحیحه؟
سوال دیگه
دکترم گفتن که اگه بخوای چندماه دیگه بار دار شی نیازی ب عکس رنگی نداری
چون خودت باردار میشی
ولی من شنیدم خیلیا انجام میدن
حرف دکتر صحیحه؟
0
1403/04/28
سوال کننده
ممنونم دکتر عزیز
که همیشه کنارمونی
باعث آرامش میشی❤️🫀
که همیشه کنارمونی
باعث آرامش میشی❤️🫀
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




