باسلام خدمت دکتر عزیز ودوستان
دخترمن8ماهشه ولی غذا هیچی نمیخوره هرچی میدم بالا میاره سرلاک هیروبیبی خریدم گفتم شاید بخوره ولی 2.3قاشق ب زور میخوره دیگه نمیخوره از اوماهم برنامه غذایی گرفتم ولی هرچی بدم بالا میاره بنظر شما چیکار کنم نیاز هست ببرمش متخصص ممنون میشم راهنماییم کنید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



293
1403/03/15



