سلام ،پسرم قبلنا خوب غذا میخورد هرچی واسش درست میکردم میخورد اما الان حدود یه هفته میشه به جز شیر هیچی نمیخوره ،کلافهم کرده ،هر کاری میکنم دهنشو سفت میبنده و سرشو برمیگردونه و نمیخوره، مشکل دندون دراوردن هم نداره ولی بازم نمیخوره، ممنون میشم راهنمایی کنید
0
1401/01/22
گل بهار 🌺
شاید دوست نداره، براش چیزای متنوع با طعم های جدید درست کن، همه چیزو امتحان کن . شایدم گلوش ملتهب باشه ، من پسرم پارسال غذا نمیخورد بردم دکتر گلوش ملتهب بود چون سرما خورده بود قبلش ، شایدم مال دندون باشه
1
1401/01/22
mahi ♤
دقیقا همینه که دوستمون گفت
یا گلوش درد میکنه یا لثه هاش
یا گلوش درد میکنه یا لثه هاش
0
1401/01/22
سوال کننده
فرقی نمیکنه چی بهش بدم روشو برمیگردونه ، دوتا دندون دراورده خیلی وقته ، یه چند روزه یکم سرفه میکنه که من فکر کردم شاید بخاطر آلودگی هوا باشه آخه یه چن روزه خیلی گرد و غباره ، یعنی سرفههاش بخاطر سرماخوردگیه؟ هیچ علایم دیگهای از سرماخوردگی نداره
0
1401/01/22
سوال کننده
حتی اونموقع که دندونم درمیاورد باز یکم میخورد
0
1401/01/22
FAEZEH 👨👩👧
ی وفتایی همینجوری میشن نمیخورن لج میکنن سرفه هاش چطوریه خیلی زیاده
0
1401/01/22
سوال کننده
نه خیلی زیاد نیست ولی هربار یه چندتا سرفه پشت سرهم داره، حتی گاهی وسط شیر خوردن سرشو برمیگردونه یه چندتا سرفه میکنه
0
1401/01/22
سوال کننده
خوب باید چیکار کنم الان ؟
1
1401/01/22
. قادری
طبیعیه بچه ها گاهی اینجور میشن زوری نده
0
1401/01/22
. قادری
دختر منم اول ۹ ماهگی اینجوری بود بعدش خوب شد
0
1401/01/22
سوال کننده
خیلی نگرانم کرده پسرم داره نه ماهش تموم میشه
0
1401/01/22
رُقیه اَم❤مامانِ اِلین🧿 🌸
عزیزمدختر منم اینطوری شد بعد دندون در اورد،شاید موقعه دندونشه
0
1401/01/22
FAEZEH 👨👩👧
هیچی تحمل کنی تا اشتهاش برگرده
0
1401/01/22
FAEZEH 👨👩👧
اصلا اصرار نکن ب غذا دادنش ها
0
1401/01/23
الی ...
ی مدت اینطوری میشن.پسر منم یک سالش شد دیگه هیچی نخور جز دنت.فقط دنت میخورد دیگه لب ب هیچی نمیزد .بعد از یکی دو ماه درست شد
0
1401/01/23
سوال کننده
مرسی خانوما از راهنماییتون یه مدت صبر میکنم ایشالا که اشتهاش برگرده
0
1401/01/23
مامان ارمیس
سلام دختر منم دقیقا تو نه ماهگی بود همینطوری میکزد قبلش اشتهاش خیلی بود هرچی میدادم میخورد ولی تقریبا یکی دو هفته عیچی نخورد جز شیر ولی دوباره بعدش درست شد الانم ماشالله هرچی بدم ن نمیگه
0
1401/01/23
سوال کننده
خدا کنه پسر منم باز غذا بخوره ، انگار با پتک میزنن تو سرم وقتی غذا نمیخوره دیوونه میشم
0
1401/01/23
مریم سپهری
شاید رفلاکسش تشدید شده. سرفشم ب خاطر اونه
0
1401/01/23
setare ..
دختر منم خیلیی بد غذاس
فقط ماه شیش و هفت خوب میخورد الان بزورر میخورح
فقط ماه شیش و هفت خوب میخورد الان بزورر میخورح
0
1401/01/23
سوال کننده
یعنی میشه ؟! میگن هرچی بچه بزرگتر بشه رفلاکسش کمتر میشه که
0
1401/01/23
S .R
گلوش درد میکنه احتمالا یکم شیره بادوم بکش و با سرنگ بریز تو دهنش آب سیبم بهش بده خوب میشه
0
1401/01/23
معصومه حق شناس
دکتر پسرم میگه تغذیه اصلی تا یکسالگی شیره نمیخوره مجبورش نکن سه چهارتا قاشقم بخوره خوبه پسر منم اینجوریه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



516

