Ooma
پرسش (1403/03/09):

بالا رفتن گلبول سفید در بارداری

سلام وقتتون بخیر من تو ۲۴ هفته آزمایش خون دادم و همه چی نرمال بود به جز گلبول سفیدم که بالا بود ۱۷.۱ بود آخرین عدد بازه آزمایشگاه در سه ماهه سوم بارداری ۱۹.۶ است الان دوباره به خواست خودم آزمایش دادم دیروز و عدد ۱۸.۱ رو نشون داد سرماخوردگی ندارم ، عفونت ادرارم هم یک ماه پیش دادم هم الان که کاشت عفونت نشون نداد علائمی هم ندارم از سوزش و خارش . ترشحاتم زرد رنگ است یکمی ولی زیاد نیست ،حالت پنیری هم نداره، سونو هم دیروز دادم نرمال بود همه چیز آب دور جنین هم خوب بود، در ضمن تالاسمی مینور هم دارم الان این بالا رفتن گلبول سفید از چی است ؟ چه کاری میتونم براش بکنم؟ آیا برای جنین خطرناک است ؟ آیا لازم است به متخصص خون مراجعه کنم برای برسی بیشتر ؟
و اینکه من یکمی زیاد می ایستم شکمم سفت میشه یکمی، بعد دراز میکشم یا میشینم اوکی میشه طول سرویکسمم ۳۴ است شکمی تو سونویی که دیروز دادم ، تو آنومالی هم که در ۱۸ هفته دادم ۳۴ بود شکمی ، جفت هم پایین نیست طبیعی است آیا یا انقباض است ؟
آزمایش آخریم و براتون میفرستم .ممنونم .

بالا رفتن گلبول سفید در بارداری
بالا رفتن گلبول سفید در بارداری
بالا رفتن گلبول سفید در بارداری
بالا رفتن گلبول سفید در بارداری
عزیزم برای من‌هم بالا بود
حتی پیش متخصص خون هم رفتم
بعد زایمان طبیعی شد
نگران نباش.
عزیزم برای منم تا آخر بارداری بالا بود، اشکال نداره، بعد زایمان اوکی میشه
یک دنیا ممنونم از راهنمایی هاتون آخه هر سری آزمایش میدم هی یک عدد بالا میره برای همین استرس گرفتم .برای شما تا چند بالا رفت ؟؟
گفتم نکنه بالاتر از یک عددی دیگه برای جنین خطرناک باشه . ار هاش خونی من و همسرم هم مثبت هر دو ازون نیست .
سلام به روی ماهتون مامان جان
آزمایش ادرار یک ماه قبل کفایت ندارد آزمایش ادرار را تکرار کنید اگر مشکلی نبود بالا رفتن گلبول های سفید مرتبط با خود بارداری بوده و اهمیتی ندارد
درمورد سفت شدن شکم هم با گذشت زمان شدت پیدا کرده؟ بیشتر شده؟
این آزمایش رو که فرستادم بالا من ۸ خرداد دادم که اینم عفونت نشون نداده هر چند کاشت ندادم منظورم اینه که من هر ماه چک میکنم عفونت ادرار رو ، قبل از این آزمایش هم یک ماه پیش تست دادم و منفی بوده .ممنونم از راهنمایی تون.
خب یعنی هر چقدر هم بالا بره ضرری برای بچه نداره ؟
نه بدتر نشده زیاد می ایستم سفت میشه و به محض نشستن یا دراز کشیدن اوکی میشه .
چون گفتید یک ماه قبل فکر کردم این آزمایش برای آن زمان است، ترشحات بوی نامطبوع ندارند ؟ قبل دادن نمونه ادرار خودتان را تمیز کرده بودید و از وسط جریان ادرار نمونه گرفته بودید ؟چون الان آزمایش مقداری مشکوک است
بستگی به شدت افزایش دارد ولی فعلا در محدوده نگران کننده نیست البته تا وقتی مطمئن باشیم عفونت ندارید
چون با تغییر موقعیت بهتر میشوید جای نگرانی نیست ولی حتما میزان استراحت خود را افزایش دهید و مدت طولانی ایستاده نمانید، یادتان باشد اگر این حالت افزایشی شد بیشتر تکرار شد نیازمند ارزیابی است
نه هیچ بویی ندارند . ولی من کلا قبل بارداری هم همیشه میرفتم چکاپ بدون علائم دکتر میگفت یکمی قارچ داری و پماد کلوتریمازول میداد . قبل از ادرار خودمو تمیز نکردم ولی حدودا وسط ادرارم بود . سری پیشم آخه یکمی باکتری نشون داده بود نوار ولی کاشت منفی بود بزارید اونم بفرستم .
بالا رفتن گلبول سفید در بارداری
ممنونم از راهنمایی تون .
حتما استراحتم رو بیشتر میکنم و به تغییرات توجه میکنم ، ممنونم .
آفرین مامان جان ❤️
می‌توانید از ترشحات عکس بگیرید تا ببینم ؟

سوالات مشابه