سلام خانوم دکتر
دخترم ۴ ماهشه تب ۳۸ درجه داره
علائم سرماخوردگی و.. نداره
الان بهش پاراکید دادم چیکار باید کنم
پرسش (1403/02/19):
تب نوزاد ۴ ماهه
245
21
1403/02/19
سوال کننده
0
1403/02/19
سوال کننده
هفته پیش دقیقا چهارشنبه واکسن زد میتونه از اون باشه یعنی
0
1403/02/19
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
خیر ارتباطی با واکسن هفته قبل ندارد الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است
خیر ارتباطی با واکسن هفته قبل ندارد الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است
0
1403/02/20
سوال کننده
با پاراکید و پاشویه ۳۸.۷ هست
0
1403/02/20
سوال کننده
برم دکتر گفت چون فقط تب هست علائم نداره شاید سنجاقک باشه
0
1403/02/20
سوال کننده
سنجاقک چیه خانم دکتر باید چطور تبش رو پایین بیارم
چه قسمت هایی رو پارچه خیس بزارم
چه قسمت هایی رو پارچه خیس بزارم
0
1403/02/20
پزشک اوما
عزیزم دستمال را با اب ولرم مرطوب کرده روی کشاله ها بکشید
پیاز حلقه شده کف پاها بگذارید
اگر قطره جواب نمیدهد به جای آن شیاف استامینوفن استفاده کنید
روزئولا یا تب گل سرخی یا سنجاقک یک بیماری ویروسی رایج است که منجر به تب شدید و بعد بروز دانه های قرمز میشود
پیاز حلقه شده کف پاها بگذارید
اگر قطره جواب نمیدهد به جای آن شیاف استامینوفن استفاده کنید
روزئولا یا تب گل سرخی یا سنجاقک یک بیماری ویروسی رایج است که منجر به تب شدید و بعد بروز دانه های قرمز میشود
0
1403/02/20
سوال کننده
تشکر از شما خانم دکتر مهربون
0
1403/02/20
سوال کننده
نشانه ای غیر از تب هم داره که مطمئن بشم از این ویروس هست
0
1403/02/20
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️معمولا با اتمام تب دانه های قرمز در بدن ظاهر میشوند این رایج ترین و مهم ترین علامت است
0
1403/02/21
سوال کننده
چقدر طول میکشه الان ۳ روزه تبش رو کنترل کردم
0
1403/02/21
سوال کننده
یعنی ممکنه یه چیز دیگه باشه سنجاقک نباشه اگر تا چند روز ادامه داشت علائم نداشت ببرمش دکتر
0
1403/02/21
پزشک اوما
معمولا 3 تا 4 روز اما اگر امروز رفع نشد مجددا مراجعه کنید
0
1403/02/22
سوال کننده
خانم دکتر سلام مجدد
الان دمای بدنش هر ۸ ساعت به ۳۶.۹میرسه که دیگه فکر کنم نیاز نباشه بهش قطره بدم
اما اثری از دونه های قرمز نیست چیکار کنم ؟
الان دمای بدنش هر ۸ ساعت به ۳۶.۹میرسه که دیگه فکر کنم نیاز نباشه بهش قطره بدم
اما اثری از دونه های قرمز نیست چیکار کنم ؟
0
1403/02/22
سوال کننده
دقیقا امروز ظهر ۷۲ ساعت میشه
0
1403/02/22
پزشک اوما
عزیزم موردی ندارد ممکن است هیچ دانه ای هم بروز نیابد وقتی تب ندارد و حال دلبندتان خوب است مشکلی نیست
0
1403/02/22
سوال کننده
خانم دکتر ببخشید الان مدفوع کرد سبز رنگ
همیشه مدفوعش زرد بود
همیشه مدفوعش زرد بود
0
1403/02/23
پزشک اوما
عزیزم صبوری کنید دفع های بعدی را ببینید
0
1403/02/24
سوال کننده
مرسی خانوم دکتر عزیزم
ببخشید این چند روز مزاحمتون شدم
مرسی که انقدر صبورید و پاسخ میدید
واقعا استرسمون کم میشه😘
ببخشید این چند روز مزاحمتون شدم
مرسی که انقدر صبورید و پاسخ میدید
واقعا استرسمون کم میشه😘
1
1403/02/25
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ، هیچ مزاحمتی نیست ❤️♥️❤️امیدوارم همیشه شما و دلبندتان سلامت باشید محتاجم به دعای خیرتون 💙💕
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




