Ooma
پرسش (1403/02/13):

میشه لطفا وقتتون بگیرم

سلام میشه باهاتون حرف بزنم خیلی دلم گرفته من دیشب دایی مادر شوهرم فوت می کنه سنشم بالا بود عصر ها شوهرم میره سرکار بعد همون موقع این خبرو شنیده مستقیم رفته خونه مامانش مامانش برده خونه داییش من خیلی تنهای می ترسم تو خونه
ما خونمون پله داره چه پله های بدی آدم تنها باشه هر صدای میشنوه از یخچال بگیر تا چیز دیگه. ساعت ۱۲ شب من داشتم از پله میامدم بالا پاهام سر خورد افتادم زمین از اثر محکم خوردنم زمین شکم به شدت درد گرفت متوجه شدم لکه بینی دارم قرمز خیلی ترسبدم زنگ‌زدم به شوهرم اصلا بردنداشت صبح بهش گفتم گفت نمی تونم باید برم مامانو ببرم خونه داییی ام بعدش زنگ زدم به مامانم قضیه رو گفتم شوهرم دم در بود حرفمو گوش می کرد همون موقع زنگ زده به مادرم دخترت عقب مونده ذهنی داره تو به من انداختی هرچی توی دهنش بوده گفته

چ شوهر بی فکری داری
دختر تنها پامیشدی میرفتی دکتر بلکه درس میگرفت
شخصیت خودشو نشون داده خودتو ناراحت نکن
بعد گفته بیا دخترت ببر من نمی تونم باهاش زندگی کنم😶
چ پررو هست
مامانت چی گفته بهش؟
میگفتی عقب مونده اون خاندانته ک اسیر شما افتادم ی زن حامله رو ول کردی ب امون خدا بعدم این چ طرز حرف زدن با مادرمه،
ب جای همدردی و معذرت خواهی این چ رفتاریه
تو رو میبرد دکتر
یعنی هیچ کس نبود مامانشو ببره؟
اصلا نذاشته مامانم حرف بزنه گفته قطع کرده
خب همون دیروز چرا نرفتی خونه مادرت که تنها نباشی.
چرا باباش بوده غیر از دوتا پسر دیگه داره
خو اونا ببرنش
عجبا
وای ببخشید اعصابم خورد شد اصلا نمیتونم درک کنم چرا بعصیا بی ملاحضه هستن
معذرت میخوام اینو میگما
ولی شوهرت خیلی بیشعوره
خیلی ناراحت شدم برات
بعد مامانم با حرف خیلی دلش شکست گریه کرد
حالا هنوز لکه بینی داری؟
اره رقتم شیاف گرفتم گذاشتم
الهی بگردم اونم دلش پیشت مونده، بهش زنگ میزدی از دلش درمیوردی
مهسا این بهونست

مگ چیکار کردی ک عقب مونده باشی

عقب مونده اونه
و مامانش ک نگفت شب برو پیش زنت

داییه مادرش مرد که مرد
بابام‌عصبی شد منو اورد خونشون
حالا این ملکه انگلیسو بقیه پسراش میبردن ک زن حامله ندارن
😔😔😔😔
اره نرو تا بفهمه عقب مونده خودشه
چرا مگ مشکلی باهم داشتین؟
داییه مامانش نباید ۹۰ سالش باشه؟؟؟😑😑😑 خیلی واجب بود؟؟؟
اره که راحتی بگه می ندازم به دادگاه طلاقمو می میگیرم
حتما واجب بوده زن حاملشو شب ول کنه ساعت ۳بیاد خونه
بابا طلاق چیه الان حامله ای سر چیزای کوچیک زندگیتو خراب نکن
اون میگه من نمی گم
ی حرف مفتی میزنه
حالا اتفاقی ک شده بزار اروم شه خودش میاد سراغت،
باهم مشکلی دارین؟
داییه مامانش بوده!
من فکر کردم دایی خودش بوده😐
در این که شوهرت درک نداره شکی نیست ولی خودت چرا مظلوم و تنها نشستی خونه!؟ 🤔
اره
الانم اروم باش حرص نخور ب بچت فکرکن ، بزار ی مدت بگذره درست میشه
فکر می کردم شوهرم ۹میاد خونه
تو خونه کاری باهام نداره سرپاشو بگیری پیش مامانشه هیچی واسه خونه نمی گیره
همسرت اولین بارشونه اینجوری رفتار میکنه؟ یا نه قبلا هم اینجوری بوده؟
پچه ننه عقب مونده
خو چرا زن گرفته
ور دل ننش میموند
قبلا اینجوری بوده اولین بارش نیست
خیلی مامانی هست
چن سالشه؟
متولد ۶۶ هست
آخه بچه هم نیست 😐
سنشم کم نیس
دیگه کی میخواد بزرگ بشه
بچت پسر یا دختر؟
از دیشب که این اتفاق افتاده دکتر یا بیمارستان نرفتی
پسر
ببخشیدا مهسا ولی گوه تو سر مامانش بگیره
وقتی پسرت نمیره خونه نمیفرستش بره

ما یه فامیل داشتیم پسره این جوری بود بخدا مامانه پسرشو بیرون میکرداا میگفت اینجا نشستی چ کنی برو پیش زنت
ادم شد پسره دیگ
ان شالله سالم میاد بغلت عزیزم
شوهرتم پشیمون میشه میاد سراغت
خودتو ناراحت نکن
ایشالله عزیزم ببخشید وقتتون گرفتم
چ باشعور بوده
اره وقتی غلام به دست مامانشه به نظرت مامانش همچنین حرفی به پسرش می زنه
با سه تا بچه الان میخوای طلاق بگیری؟
سونو چیشد رفتی؟ میگفتی نمیدونم چیه بچه رشد نکرده
این مادر شوهرا چرا نمیذارن پسراشون راحت زندگی کنن
اون دنیا باید جوابگو باشن
مثل مامان من. البته داداشم ۲۰ سالش بود عاشق شد ازدواج کرد هر روز خونه ما بود منم نامزد بودم. مامانم میگفت چه خبره هر روز اینجایی پاشو برو پیش زنت بیرونش میکرد 🤭
شما سه تا بچه داری؟
سه تا عزیزم دوتا
اره دوباره سونو مجدد دادم رشد کرده بود
من زندگیمو دوست دارم هرچیم واسش می جنکم فایده نداره عشق یک طرفه فایده نداره
ارهه
سنشم زیاد بودا
ک پیری جوون بوده و امروز بوده فکرش نه

چنان زندگیه رو جمعععع کرد عجیب غریب

ی کمم مشکل داشتن عروسه و پسرش
ب عروسه زنگ میزد میگفت پسرم این خوبیا رو دربارت گفته
ب پسره ام زنگ میزد میگف اره زنت زنگ زده تعریفتو داده


کاملا مشکلاتشون رو حل کرد
ی شبم پسرشو راه نداد خونش
نه متاسفانه
😁😁😁
افرین به مامانش به این میگن مادر
چند سالته مهسا جون
۲۹ سالمه
کاش از این زن کپی میشد چندین هزار تا بخداا

اره بخدا زندگی خراب کن من مامانشه
زنده باشی
مادری ک انقد به پسرش وابستس نباید براش زن بگیره
ما چ گناهی کردیم
برا منم بچه ننس
میره دسشویی به ننش میگه
انقد بدم میاد
🥲🥲🥲
مهسا جون تا حالا شده بری قهر خونه مامانت؟
اره دوبار
۹۰ درصده ماها
عزیزم تو ک اخلاق شوهرتو می‌دیدی چرا یه بچه دیگه اوردی ک از همین حالا ک تو شکمته باباش به فکرش نیست و دوسش نداره ،باباشدن لیاقت میخاد ک ایشون نداره حیف اون طفل معصوم نیست؟حتما به دنیا هم بیاد با بی توجهی باباش روبرو میشه
فقط بی مسئولیته و بچه ننه است
یا اخلاقای دیگه اش خوبه
با این بچه ی تو شکمت حساب کردم
اون سری تو یه تایپک دیگه گفته بودی خداروشکر سالمه
من کار به دعوا و بحثتون ندارم ترجیحا دخالت هم نمیکنم.
ولی بخاطر لکه بینی و درد شکمی که براثر ضربه داشتی حتما زودتر سونو بده تا ببینی چی شده اون تو.
تو پروفایل ش نزده چجوری یادتون مونده چندتا بچه داره 🙄🙄🤔🤔🤔
یادم مونده دیگه
حتی گاهی وقتا یادم میمونه چه تایپکی زده طرف حتی یه وقت اسمشم عوض کنه
دیگه این تقصیر من نیست مغزم اینجوریه
ماشاالله به حافظه ت
بنظرم تا ادب نشده برنگرد که کوچیک نشی
منم اسم عوض کردم جز اولین کسایی بودی که متوجه شدی 😃
وای 39 بارداری 😍
خداجونم شکرت😍
قربونت برم دوست مهربونم
ان شاءالله به سلامتی و دل خوش بغلش بگیری❤️❤️
بنظرم یکبار برای همیشه خیلی جدی باهاشون برخورد کن نفهمیدم چندتا بچه داری حالا هرچندتا که هست وقتی بهت میگه برو خونه بابات بچه با خودت نبر بگو من نمیتونم مگه از خونه بابام آوردم این یکی هم دنیا بیاد میدم به خودتون بزرگش کنید.
کسی حوصله و توان نداره که بچه هاتو نگه داره به هفته نکشیده میان دنبالت باهاشون اتمام حجت کن خیلی جدی و محترمانه هر مشکلی هست بگو بهشون.
شوهرت به قول خودت مامانیه از فرصت استفاده کرده برای اینکه این روزا بیشتر و راحتتر به مامانش برسه گفته برو خونه بابات. بابت شما خیالش راحته که خونه باباتی مسئولیت نداره.
خیلی حرف زشتی زده گفته عقب مونده هستی!!! گفته نمیخوادت!!!
به چه حق و جرأتی اینجوری برخورد میکنه؟
خیلی پررو شده...
اینکه هی بری قهر و بیای فایده نداره به قول معروف لوث میشه قضیه.
لطفا از هیچی نترس و محکم باش احترامت باید حفظ بشه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه