سلام میشه باهاتون حرف بزنم خیلی دلم گرفته من دیشب دایی مادر شوهرم فوت می کنه سنشم بالا بود عصر ها شوهرم میره سرکار بعد همون موقع این خبرو شنیده مستقیم رفته خونه مامانش مامانش برده خونه داییش من خیلی تنهای می ترسم تو خونه
ما خونمون پله داره چه پله های بدی آدم تنها باشه هر صدای میشنوه از یخچال بگیر تا چیز دیگه. ساعت ۱۲ شب من داشتم از پله میامدم بالا پاهام سر خورد افتادم زمین از اثر محکم خوردنم زمین شکم به شدت درد گرفت متوجه شدم لکه بینی دارم قرمز خیلی ترسبدم زنگزدم به شوهرم اصلا بردنداشت صبح بهش گفتم گفت نمی تونم باید برم مامانو ببرم خونه داییی ام بعدش زنگ زدم به مامانم قضیه رو گفتم شوهرم دم در بود حرفمو گوش می کرد همون موقع زنگ زده به مادرم دخترت عقب مونده ذهنی داره تو به من انداختی هرچی توی دهنش بوده گفته
پرسش (1403/02/13):
میشه لطفا وقتتون بگیرم
685
123
1403/02/13
سوال کننده
0
1403/02/13
مامان تو دلیم🤰🏻 26
😐😐
1
1403/02/13
masUme ....
چ شوهر بی فکری داری
2
1403/02/13
مامان تو دلیم🤰🏻 26
دختر تنها پامیشدی میرفتی دکتر بلکه درس میگرفت
0
1403/02/13
masUme ....
شخصیت خودشو نشون داده خودتو ناراحت نکن
0
1403/02/13
سوال کننده
بعد گفته بیا دخترت ببر من نمی تونم باهاش زندگی کنم😶
0
1403/02/13
masUme ....
چ پررو هست
مامانت چی گفته بهش؟
مامانت چی گفته بهش؟
2
1403/02/13
sara *
میگفتی عقب مونده اون خاندانته ک اسیر شما افتادم ی زن حامله رو ول کردی ب امون خدا بعدم این چ طرز حرف زدن با مادرمه،
ب جای همدردی و معذرت خواهی این چ رفتاریه
ب جای همدردی و معذرت خواهی این چ رفتاریه
0
1403/02/13
masUme ....
تو رو میبرد دکتر
یعنی هیچ کس نبود مامانشو ببره؟
یعنی هیچ کس نبود مامانشو ببره؟
0
1403/02/13
سوال کننده
اصلا نذاشته مامانم حرف بزنه گفته قطع کرده
0
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
خب همون دیروز چرا نرفتی خونه مادرت که تنها نباشی.
0
1403/02/13
سوال کننده
چرا باباش بوده غیر از دوتا پسر دیگه داره
0
1403/02/13
masUme ....
خو اونا ببرنش
عجبا
عجبا
0
1403/02/13
sara *
وای ببخشید اعصابم خورد شد اصلا نمیتونم درک کنم چرا بعصیا بی ملاحضه هستن
2
1403/02/13
masUme ....
معذرت میخوام اینو میگما
ولی شوهرت خیلی بیشعوره
خیلی ناراحت شدم برات
ولی شوهرت خیلی بیشعوره
خیلی ناراحت شدم برات
0
1403/02/13
سوال کننده
بعد مامانم با حرف خیلی دلش شکست گریه کرد
0
1403/02/13
masUme ....
حالا هنوز لکه بینی داری؟
0
1403/02/13
سوال کننده
اره رقتم شیاف گرفتم گذاشتم
0
1403/02/13
sara *
الهی بگردم اونم دلش پیشت مونده، بهش زنگ میزدی از دلش درمیوردی
2
1403/02/13
فاطمه ..... ......
مهسا این بهونست
مگ چیکار کردی ک عقب مونده باشی
عقب مونده اونه
و مامانش ک نگفت شب برو پیش زنت
داییه مادرش مرد که مرد
مگ چیکار کردی ک عقب مونده باشی
عقب مونده اونه
و مامانش ک نگفت شب برو پیش زنت
داییه مادرش مرد که مرد
0
1403/02/13
سوال کننده
بابامعصبی شد منو اورد خونشون
2
1403/02/13
masUme ....
حالا این ملکه انگلیسو بقیه پسراش میبردن ک زن حامله ندارن
0
1403/02/13
فاطمه ..... ......
😔😔😔😔
0
1403/02/13
masUme ....
اره نرو تا بفهمه عقب مونده خودشه
0
1403/02/13
sara *
چرا مگ مشکلی باهم داشتین؟
1
1403/02/13
فاطمه ..... ......
داییه مامانش نباید ۹۰ سالش باشه؟؟؟😑😑😑 خیلی واجب بود؟؟؟
0
1403/02/13
سوال کننده
اره که راحتی بگه می ندازم به دادگاه طلاقمو می میگیرم
0
1403/02/13
سوال کننده
حتما واجب بوده زن حاملشو شب ول کنه ساعت ۳بیاد خونه
0
1403/02/13
sara *
بابا طلاق چیه الان حامله ای سر چیزای کوچیک زندگیتو خراب نکن
0
1403/02/13
سوال کننده
اون میگه من نمی گم
0
1403/02/13
masUme ....
ی حرف مفتی میزنه
0
1403/02/13
sara *
حالا اتفاقی ک شده بزار اروم شه خودش میاد سراغت،
باهم مشکلی دارین؟
باهم مشکلی دارین؟
0
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
داییه مامانش بوده!
من فکر کردم دایی خودش بوده😐
در این که شوهرت درک نداره شکی نیست ولی خودت چرا مظلوم و تنها نشستی خونه!؟ 🤔
من فکر کردم دایی خودش بوده😐
در این که شوهرت درک نداره شکی نیست ولی خودت چرا مظلوم و تنها نشستی خونه!؟ 🤔
0
1403/02/13
سوال کننده
اره
1
1403/02/13
sara *
الانم اروم باش حرص نخور ب بچت فکرکن ، بزار ی مدت بگذره درست میشه
0
1403/02/13
سوال کننده
فکر می کردم شوهرم ۹میاد خونه
0
1403/02/13
سوال کننده
تو خونه کاری باهام نداره سرپاشو بگیری پیش مامانشه هیچی واسه خونه نمی گیره
0
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
همسرت اولین بارشونه اینجوری رفتار میکنه؟ یا نه قبلا هم اینجوری بوده؟
1
1403/02/13
masUme ....
پچه ننه عقب مونده
خو چرا زن گرفته
ور دل ننش میموند
خو چرا زن گرفته
ور دل ننش میموند
0
1403/02/13
سوال کننده
قبلا اینجوری بوده اولین بارش نیست
0
1403/02/13
سوال کننده
خیلی مامانی هست
0
1403/02/13
masUme ....
چن سالشه؟
0
1403/02/13
سوال کننده
متولد ۶۶ هست
0
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
آخه بچه هم نیست 😐
1
1403/02/13
masUme ....
سنشم کم نیس
دیگه کی میخواد بزرگ بشه
دیگه کی میخواد بزرگ بشه
0
1403/02/13
masUme ....
بچت پسر یا دختر؟
0
1403/02/13
مریم مامان جوجه ها ♥️🥰
از دیشب که این اتفاق افتاده دکتر یا بیمارستان نرفتی
0
1403/02/13
سوال کننده
پسر
2
1403/02/13
فاطمه ..... ......
ببخشیدا مهسا ولی گوه تو سر مامانش بگیره
وقتی پسرت نمیره خونه نمیفرستش بره
ما یه فامیل داشتیم پسره این جوری بود بخدا مامانه پسرشو بیرون میکرداا میگفت اینجا نشستی چ کنی برو پیش زنت
ادم شد پسره دیگ
وقتی پسرت نمیره خونه نمیفرستش بره
ما یه فامیل داشتیم پسره این جوری بود بخدا مامانه پسرشو بیرون میکرداا میگفت اینجا نشستی چ کنی برو پیش زنت
ادم شد پسره دیگ
0
1403/02/13
masUme ....
ان شالله سالم میاد بغلت عزیزم
شوهرتم پشیمون میشه میاد سراغت
خودتو ناراحت نکن
شوهرتم پشیمون میشه میاد سراغت
خودتو ناراحت نکن
0
1403/02/13
سوال کننده
ایشالله عزیزم ببخشید وقتتون گرفتم
0
1403/02/13
masUme ....
چ باشعور بوده
0
1403/02/13
سوال کننده
اره وقتی غلام به دست مامانشه به نظرت مامانش همچنین حرفی به پسرش می زنه
0
1403/02/13
Samir
با سه تا بچه الان میخوای طلاق بگیری؟
سونو چیشد رفتی؟ میگفتی نمیدونم چیه بچه رشد نکرده
سونو چیشد رفتی؟ میگفتی نمیدونم چیه بچه رشد نکرده
0
1403/02/13
هانیه ✨
این مادر شوهرا چرا نمیذارن پسراشون راحت زندگی کنن
0
1403/02/13
هانیه ✨
اون دنیا باید جوابگو باشن
0
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
مثل مامان من. البته داداشم ۲۰ سالش بود عاشق شد ازدواج کرد هر روز خونه ما بود منم نامزد بودم. مامانم میگفت چه خبره هر روز اینجایی پاشو برو پیش زنت بیرونش میکرد 🤭
0
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
شما سه تا بچه داری؟
0
1403/02/13
سوال کننده
سه تا عزیزم دوتا
0
1403/02/13
سوال کننده
اره دوباره سونو مجدد دادم رشد کرده بود
1
1403/02/13
سوال کننده
من زندگیمو دوست دارم هرچیم واسش می جنکم فایده نداره عشق یک طرفه فایده نداره
1
1403/02/13
فاطمه ..... ......
ارهه
سنشم زیاد بودا
ک پیری جوون بوده و امروز بوده فکرش نه
چنان زندگیه رو جمعععع کرد عجیب غریب
ی کمم مشکل داشتن عروسه و پسرش
ب عروسه زنگ میزد میگفت پسرم این خوبیا رو دربارت گفته
ب پسره ام زنگ میزد میگف اره زنت زنگ زده تعریفتو داده
کاملا مشکلاتشون رو حل کرد
ی شبم پسرشو راه نداد خونش
سنشم زیاد بودا
ک پیری جوون بوده و امروز بوده فکرش نه
چنان زندگیه رو جمعععع کرد عجیب غریب
ی کمم مشکل داشتن عروسه و پسرش
ب عروسه زنگ میزد میگفت پسرم این خوبیا رو دربارت گفته
ب پسره ام زنگ میزد میگف اره زنت زنگ زده تعریفتو داده
کاملا مشکلاتشون رو حل کرد
ی شبم پسرشو راه نداد خونش
0
1403/02/13
فاطمه ..... ......
نه متاسفانه
0
1403/02/13
فاطمه ..... ......
😁😁😁
0
1403/02/13
سوال کننده
افرین به مامانش به این میگن مادر
0
1403/02/13
هانیه ✨
چند سالته مهسا جون
0
1403/02/13
سوال کننده
۲۹ سالمه
0
1403/02/13
فاطمه ..... ......
کاش از این زن کپی میشد چندین هزار تا بخداا
0
1403/02/13
سوال کننده
اره بخدا زندگی خراب کن من مامانشه
0
1403/02/13
هانیه ✨
زنده باشی
0
1403/02/13
هانیه ✨
مادری ک انقد به پسرش وابستس نباید براش زن بگیره
0
1403/02/13
هانیه ✨
ما چ گناهی کردیم
0
1403/02/13
هانیه ✨
برا منم بچه ننس
0
1403/02/13
هانیه ✨
میره دسشویی به ننش میگه
0
1403/02/13
هانیه ✨
انقد بدم میاد
0
1403/02/13
هانیه ✨
🥲🥲🥲
0
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
مهسا جون تا حالا شده بری قهر خونه مامانت؟
0
1403/02/13
سوال کننده
اره دوبار
0
1403/02/13
فاطمه ..... ......
۹۰ درصده ماها
1
1403/02/13
آنشرلی
عزیزم تو ک اخلاق شوهرتو میدیدی چرا یه بچه دیگه اوردی ک از همین حالا ک تو شکمته باباش به فکرش نیست و دوسش نداره ،باباشدن لیاقت میخاد ک ایشون نداره حیف اون طفل معصوم نیست؟حتما به دنیا هم بیاد با بی توجهی باباش روبرو میشه
0
1403/02/13
fatemah .
فقط بی مسئولیته و بچه ننه است
یا اخلاقای دیگه اش خوبه
یا اخلاقای دیگه اش خوبه
0
1403/02/13
Samir
با این بچه ی تو شکمت حساب کردم
اون سری تو یه تایپک دیگه گفته بودی خداروشکر سالمه
اون سری تو یه تایپک دیگه گفته بودی خداروشکر سالمه
0
1403/02/13
Zeinab 🌻
من کار به دعوا و بحثتون ندارم ترجیحا دخالت هم نمیکنم.
ولی بخاطر لکه بینی و درد شکمی که براثر ضربه داشتی حتما زودتر سونو بده تا ببینی چی شده اون تو.
ولی بخاطر لکه بینی و درد شکمی که براثر ضربه داشتی حتما زودتر سونو بده تا ببینی چی شده اون تو.
1
1403/02/13
الی ی
تو پروفایل ش نزده چجوری یادتون مونده چندتا بچه داره 🙄🙄🤔🤔🤔
0
1403/02/13
Samir
یادم مونده دیگه
حتی گاهی وقتا یادم میمونه چه تایپکی زده طرف حتی یه وقت اسمشم عوض کنه
دیگه این تقصیر من نیست مغزم اینجوریه
حتی گاهی وقتا یادم میمونه چه تایپکی زده طرف حتی یه وقت اسمشم عوض کنه
دیگه این تقصیر من نیست مغزم اینجوریه
1
1403/02/13
الی ی
ماشاالله به حافظه ت
0
1403/02/13
شادی جان
بنظرم تا ادب نشده برنگرد که کوچیک نشی
0
1403/02/13
شادی جان
منم اسم عوض کردم جز اولین کسایی بودی که متوجه شدی 😃
2
1403/02/13
مامان دوقلوها .
وای 39 بارداری 😍
خداجونم شکرت😍
خداجونم شکرت😍
1
1403/02/13
شادی جان
قربونت برم دوست مهربونم
1
1403/02/13
مامان دوقلوها .
ان شاءالله به سلامتی و دل خوش بغلش بگیری❤️❤️
4
1403/02/13
مـــ💞ـــرضیه .
بنظرم یکبار برای همیشه خیلی جدی باهاشون برخورد کن نفهمیدم چندتا بچه داری حالا هرچندتا که هست وقتی بهت میگه برو خونه بابات بچه با خودت نبر بگو من نمیتونم مگه از خونه بابام آوردم این یکی هم دنیا بیاد میدم به خودتون بزرگش کنید.
کسی حوصله و توان نداره که بچه هاتو نگه داره به هفته نکشیده میان دنبالت باهاشون اتمام حجت کن خیلی جدی و محترمانه هر مشکلی هست بگو بهشون.
شوهرت به قول خودت مامانیه از فرصت استفاده کرده برای اینکه این روزا بیشتر و راحتتر به مامانش برسه گفته برو خونه بابات. بابت شما خیالش راحته که خونه باباتی مسئولیت نداره.
خیلی حرف زشتی زده گفته عقب مونده هستی!!! گفته نمیخوادت!!!
به چه حق و جرأتی اینجوری برخورد میکنه؟
خیلی پررو شده...
اینکه هی بری قهر و بیای فایده نداره به قول معروف لوث میشه قضیه.
لطفا از هیچی نترس و محکم باش احترامت باید حفظ بشه.
کسی حوصله و توان نداره که بچه هاتو نگه داره به هفته نکشیده میان دنبالت باهاشون اتمام حجت کن خیلی جدی و محترمانه هر مشکلی هست بگو بهشون.
شوهرت به قول خودت مامانیه از فرصت استفاده کرده برای اینکه این روزا بیشتر و راحتتر به مامانش برسه گفته برو خونه بابات. بابت شما خیالش راحته که خونه باباتی مسئولیت نداره.
خیلی حرف زشتی زده گفته عقب مونده هستی!!! گفته نمیخوادت!!!
به چه حق و جرأتی اینجوری برخورد میکنه؟
خیلی پررو شده...
اینکه هی بری قهر و بیای فایده نداره به قول معروف لوث میشه قضیه.
لطفا از هیچی نترس و محکم باش احترامت باید حفظ بشه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سوال غیر پزشکی دارم
- دیوونه های اوما 😎
- ست کالسکه و.... دلیجان
- اینترنت بین الملل برا چیه؟
- درد دل و زیر دل ممکنه از عفونت باشه؟
- چله ۴۰۰صلوات به نیت هدیه به حضرت زینب (ع)و حضرت عباس (ع)
- خانما لطفا کمک 😖😖😖عکس پی پی (نی نی)
- کیا با دارو باردار شدن؟؟؟
- خووب بیایید دوستان بفرمایید🤧😁😁☺️
- سلام چرا پای خواهر زادم اینجور شده چیکار کنه




