سلام دوستان دو روز پیش سونو دادم نوشته بود کوروئید پلکسوس راست حجیم تر است دکتر زنانم که هر چی بهش میگم یکم توضیح بوده ببینم مشکل چیه فقط میگه دو هفته بعد سونو بشی
کسی بوده جنین همچین مشکلی داشته باشه بعد چی شده
لطفاً بیاین خیلی نگرانم از دکتر اوما پرسیدم گفت مشکلی نیست ولی بازم استرس دارم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



374
1403/02/01



