Ooma
پرسش (1402/12/22):

سلام خیلی دلم گرفته

من تو وضعیتم تو بارداری شوهرم گفت برو کاری مامانمو بکن رفتم صبح ساعت ۸ چون مادرش دستش شکست بود دلم براش سوخت من خونشو مرتب کردم کابینت پایین در حد بتونم ریختم بیرون ظرقشو واسش یک کهنه کشیدم گذاشتم داخل کابینت بهم می گفت من موقع دستم شکسته شارژم گم شده منم شارژم مثل شارژ مادرشوهرم بود شارژم آوردم بیرون گوشیمو زدم شارژ بعد کارمو کردم دیدیم سر شارژم نیست الله اکبر من گوشیم تو شارژ بود که سرش چی شد بچه دستش نمی رسه روی کابینت خیلی عصبی شدم گفتم نکنه مادرشوهرم فکر کرده من دزدم براش داشته باشه آمدم بهش گفتم شما سر شارژ منو برداشتی گفت آره مال خودمه تو برداشتی 😔😔😔😱😱
آخه آدم چقدر نمک نشناس باشه

سلام عزیزم
تا ازت عذرخواهی نکرده دیگه نرو اونجا
شاید موقعه ای که به دستش ضربه وارد شد شکست به سرشم ضربه خورده مغزش جابه جا شده
وگرنه ادمی که عقل داره از این کارا و حرکتا نمیکنه
😂🤨
من چ جدی میخوندم🤣🤣🤣
آدم آنقدر نمک نشناس من بدبخت از ساعت ۸ داشتم کار می کردم اینم مزه ام بود
مزد
بعد به شوهرم می گم بهش بر می خوره
ولش کن بذار بره بخره ادب شه
بگو شارژر بگیر واسم گم شده خونتون
مگ دختر نداره ؟
شما تووبارداری رفتی کمک

🤣🤣🤣
😂😂ولش کن خودش میدونه فقط نمیخاد جلو تو کم بیاره الکی دست پیش میگیره مطمعن باش
بعضی آدما لیاقت ندارن کمکشون کنی
چرا دخترش داشت
تو بارداری حالت خوب هم هست همش بگو حالم بده کارهای خونه خودتم مثل قبل انجام نده بعضیاشون نگه دار شوهرت انجام بده دیگه ازت توقع نداره بری خونه مادرشوهرت کاراشو انجام بدی دستش شکسته یا کمکی بگیره یا دخترش بره
من همیشه حمالی مادرشوهر و میکردم چایی و خسته نباشید و مهمونیش وسوغاتی آوردن از کربلا ومکه مال جاریام بود .منم دیگه نرفتم کار کنم واسش .هروقتم بهم میگه نتونستم کارامو بکنم میگم مگه اون سه تا عروست فلجن. مادرشوهر منم نمک نشناسه
خخخخخ.خدا نکشت نگار پوکیدم🤣🤣🤣🤣
حالا ک رفتی عب نداره فک کنم ب یکی کمک کردی
دیگ نرو
کمک کردن خونه مادرشوهرش بعد یه مدت میزارن به حساب وظیفه میگن وظیفه ش بوده نه محبت
🤣🤣🤣والا واقعیتع
چقدر بچه اس مادرشوهرت
دقیقا👍
خاک تو سر بی لیاقتش تجربه من از ۶سال زندگی اینه که هر چی بیشتر به خودت بها بدی دیگران هم ارزشتو میدونن
به شوهرتم بگو بهش بگه کافر همه رو به کیش خود پندارد
عزیزم ازدستش ناراحت نشو دست خودش نیس یه عمل چندوقت پیش داشته مغزشو برداشته جاش پاره اجر گذاشتن براش😒زنیکه بی ادب، دلم میخواد شوهرتم ادب کنی اخه زن حامله ک نباید کار کنه خدایی نکرده پس فردا زبونم لال پیش بیاد میگن دختره مشکل داشته...
بعضی شوهرا تحت هر شرایطی طرف مادرشونو میگیرن حتی اگه مادرشون مقصر باشه...
شوهرمنم همینطوره انقد راحت رفتار و حرفای مادرشو توجیح می‌کنه که نگم 😂💔
سلام عزیزم مادرشوهر منم همینه هی جلوم میگه آره کار داشتم زن همسایه اومد کمکم گفت تو نمیتونی و اینا ولی من اصلاا به روی خودم نمیارم
مگه من نوکرشم برم واسش کار کنم خودم خونه تکونی دارم
بعدشم مادرشوهرم 50 و خورده ای هس جوونه پیر نیس ک بگم واقعا نمیتونه
به همسرت نگفتی اگر آدم منطقی هست بهش بگو
شما اصلا نباید براش کار کنی مگه خدمتکار گرفته اونم زن باردار خودتو کوچیک نکن خودتو بالا بگیر جواب همسرت هم بده بگو حالم بهم ریختست دلم درد می‌کنه نمتونم نیاز به استراحت دارم
اگر من بودم کاری نکردم به غلط کردن بیافته
کلا اکثر مادرشوهرا فکر میکنن عروسشون نوکرشونه
حالا من یه خواهرشوهر مجرد دارم ک 18 سالشه ولی دست به سیاه و سفید نمیزنه بهونشم اینه ک درس دارم
اون شبی رفتم خونشون واسشون سمبوسه درست کردم خواهرشوهرم نیومد یه کمکی بده
با شکم حامله رفتی کارای مادرشوهرتو بکنی؟؟؟میگی دخترم داره! اصلا چجوری اجازه داد این کارو بکنی؟
توروخدا نکنید اینکارارو!!!
متاسفانه اینجا مقصر همسره ارزش قائل نشده به زن و بچشه .
عزیزم همینو بهونه کن دهن همسرت رو ببند که دیگه از این توقع ها نداشته باشه
دیگه هم اونجا نرو ، مادر شوهرت هم اگه زنگ زد که چرا نمیای بگو میترسم بچه تو شکمم هم بگی برای منه تو برداشتی 😒
😂😂😂😂
من مادرشوهرم خالم میشه وقتی شوهرم و برادر شوهرام خونه نبودن هرکاری میکرد یخچال جاب جا میکرد تخت و کمد جا ب جا میکرد گاز و لباسشویی جاب جا میکرد همه هم برا جهیزیه خواهرشوهرم بودن تنها جاب جا میکرد اخم نمیگفت وقتی بقبه میومدن میگف وای اینجام درده اونجام درده کسی کمکم نبود منم یبار گفتم هرچقد ناله کنی باورت نمیکنم تویی ک تنهایی اینارو جا ب جا میکنی حالت از همه بهتره بقیه هم تایید کردن اونم دیگ ن گفت بیاین کمک ن حرفی زد
البته ما ی مدت باهم بودیم الان جدا شدیمه اونا رفتن شهر خودمون منم تک و تنها شهر غریب🥲
شما ک حامله ای خودت بزن ضعف و بیحالی یبار بگو کمرم یبار بگو پام خلاصه نزار فک کنن مث قبلی
من ک ایقد خودم میزدم ب بیحالی واقعی میبردنم سرم میزدم🤣
ب شوهرت گوشزد کن وضعیتت مث قبل نیس ک بخوای کارای دیگرانم بکنی اگ اینطوره خودش بره کمک مامانش
این دنیا دیگ جای قشنگی نیس🚶‍♀️🚶‍♀️🚶‍♀️
تف تو ذات ادم بد ذات
اصلا چه معنی داره عروس بره خونه مادرشوهر کار کنه ؟؟؟!!!!! مگه زمان قدیمه ؟کارگر بگیره .. بعد بدتر از اون اینکه یه مرد به زن حاملش بگه برو کارای مادرمو بکن ... ببخشید ولی چه غلطا ... اشتباه از خودت بود که رفتی ... اول از مادرش باید دلش به حال زنش میسوخت با حاملگیش .... خیلی دلسوزه مادرشه خود بره کمک یا کارگر بگیره واسه مادرش ... اوف مغزم سوت کشید .. تازه تهمت دزدی ام بزنن .
در حالت عادی ام مگه باید کارای دیگرانو بکنه ؟؟ حتی حامله نبود هم بهش ربطی نداشت .. اونم مادرشوهر به این پررویی
فقط یه سر شارژر 😶😶
بزن خودتو ب بی حالی
هر روز عق بزن
کسی طرفت نیاد
مگه کلفتی کار میکنی اونم تو بارداری
تو وضعیت بارداری اصلا نباید میرفتی کمکش میکردی..به تو ربطی نداره اگه دختر داره اونا برن کمکش.اگه هم نداره بازم وظیفه تونیست اونم تو بارداری. .همیشه اولویت زندگیت اول خودت باشه..نمیدونم چطور شوهرت هم این درخواست رو ازت کرده..
من نمیگم بره کارای دیگران رو انجام بده ایشون اول باید شوهر خودشو قانع کنه کسی ک ب زن حاملش اینطور میگه یعنی قبلشم ازش میخواسته
چقدر مادرشوهره دلش سیاهه که ازن حامله کار کشیده آخرش هم تهمت زده تف تو ذات خرابش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه