خب شیشه راحت تره ، شیر از سینه قطره قطره میاد از شیشه قلپ قلپ
صبوری کن و شیشه نده، گشنه بود با قطره چکون کم کم بده ، خودتو تقویت کن شیرت زیاد بشه و روش درست سینه دادن رو تمرین کن
با قطره چکون یا سرنگ بده
بعد سینه خودت بزار دهنش تا عادت کنه
الان خیلی کوچک تلاش کنی زود سینه رو میگیره
اصلا شیشه نده اشتباه من نکن . شیشه بدی دیگه عمرا سینه نمیگیره با سرنگ نوک سینه بکش بیرون بعد با دست شیر بدوش بزار سر سینه ات خیس باشه از شیر تا طعمش بگیره
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتی شیشه شیر میدهید بدیهی است سینه را قبول نکند و به مرور ممکن است کاملا سبنه را پس بزند اگر قصد شیردهی از سینه دارید ، لازم است کاملا شیشه شیر را کنار بگذارید، فواصل شیردهی را کوتاه کنید قبل اینکه دلبندتان گرسنه و کلافه شود شیردهی را آغاز کنید ، و اگر پس زد مجددا تلاش کنید مواقعی که پس می زند، با رابط سینه شیر بدهید ، و اگر حجم شیر خوب نبود خواستید شیرخشک بدهید با sns بدهید که همزمان سینه را بمکد یا با قطره چکان یا سرنگ بدهید، ولی دیگر اصلا شیشه ندهید، موقعیت های مختلف شیردهی را امتحان کنید حین راه رفتن شیر دادن را امتحان کنید تا در نهایت با گرفتن مسیر آسان از دلبندتان به گرفتن سبنه عادت کند