Ooma
پرسش (1401/03/20):

شیر خشک چقدر بدم

سلام ببخشید دوستان...شیر ندارم نوزاد هم خوب سینه نمی‌گیره..شیر خشک میدم..از اول سی سی سی...تا کی همین سی سی باشه...کی اضافه کنم؟هر دو ساعت بیدارش میکنم میدم بهش ..سینه خودم شیر کرده ولی نمیگیره

اگر به شیشه عادت کنه، دیگه نمیگیره. اگر میخوای سینه بدی، فقط تلاش کن سینه بگیره
بزارید گشنه بشه سر سینه تونو فشار بدین ازش شیر بیاد بچکونین تو دهنش یا رو لبش هی مزه مزه کنه تا سینتونو بگیره
قطره شیرافزا بخور ، میوه بخور ، آب زیاد بخور ، سوپ ، آب هویج
همه کار کن تا سینه ات رو بگیره
اسمای عزیز من هم دقیقا مث شما بچه سختش بود سینه رو بگیره و خودم هم درد داشتم و شرو کردم شیشه دادن ،بچه تمایلش ب شیشه زیاد شد و سینه منو پس زد وختی شیرم تو ی ماهگی بچه خسک شد بچه کم کم اذیتاش شرو شد اونقد دکترو ازمایش و مشکل،تا فهمیدم دخترم ب شیر خشکای گاو حساسیت داشته اول مطمعن مطمعن شو بچه با شیر خشک گاوی هیچ مشکلی تداره بعد اگ سینه ندادی هم دیگ عذاب وجدان نداری
میک بزنه پشت هم شیرت میاد
یه لیوان رازیانه دم کرده بخور شیرت سریع زیاد میشه
اگر پسره زیاده روی نکن یه لیوان کافیه ولی دختر باشه میتونی مدام بخوری
عزیزم خیلی کم شیر میدی بهش کم کم زیادش کن من الان دو ساعت ۱ بار ۶۰ تا میدم گاهی بیشترم بخواد ۳۰ تا هم اضافه درست میکنم میشه ۹۰ تا
هر چقدر میخوره بهش بده کم نده وزنش کم بشه
سعی خودتو بکن شیر خودتو بدی اگه نخوره مجبوری مثل من شیر خشک بدی بهتر از گشنگیه چاره چیه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه