Ooma
پرسش (1402/12/04):

سلام دوستان آیا وکیلی هست که بتونه ب سوالام جواب بده ممنون میشم

سلام دوستان چند تا سوال درباره طلاق دارم اکه وکیلی هست ممنون میشم جواب بده
وکیل نیشابور یا مشهد باشه بهتر

زهرا
تویی؟؟؟
آره عزیزم
خوبی سحرر
ای جان ماشاالله چقدر بچه هات خوشگلن چشم بد دور ازشون
سلام عزیزم
خوبی
کجایی تو دختر
فداتشم
قربونت گلم ت خوبی
خدا نکنه💛🌹
خوبم
دنبال وکیلی به بن بست رسیدی ؟
آره دیگه....
وکیلی تو اوما نیس؟
امیدوارم بهترینا برات اتفاق بیفته
چرا یکی هست
فرزانه مامان والا
فداتشم
نمیدونی کدوم تایپکه؟
کدوم شهره؟
سلام دوستان آیا وکیلی هست که بتونه ب سوالام جواب بده ممنون میشم
شمارش و دادم بهش پیام بده
نمیدونم کدوم‌شهره
ولی راهنماییت میکنه
زهرا؟؟؟؟؟
سلام زهرا خوبی
منو یادته ؟
ناراحت شدم عزیزم.انشالله هرچی خیره برات پیش بیاد
سحر تو چطوری ؟
دلم براتون تنگ شده بود
خدا گل پسراتو حفظ کنه ماشالله
زهرا بیا ببینم چی شده تاپیک میزنی میری که میری
سلام زهرا خوبی
روشنا خوبه
من تاپیک دوستای خوبم و ندارم پاک شده برام
چخبرا
فداتشم
خدا دخترگلتو برات نگهداره
خوبم عزیزم مرسی
روشنام خوبه
برای خودمم پاک شده متاسفانه
دیگه بچه های اون تاپیک رو نمیبینم تو اوما .فقط سودی هست
ممنون عزیزم زنده باشی
خبر زهرا روداری مامان امیرعلی؟
دوباره بارداره
منم خبر روژین ندارم
نه خبر ندارم
مبارکش باشه انشالله
اره من خیلی یادش میفتم. خیلی دلم میخاد باز بیاد اوما از حال خودشو دخترش باخبربشم ولی نیست دیگه
اره منم
ایشالله هرجا هست
خوش باشه
انشالله
مرسی عریزم
جانم خوبی عزیزم
سلام کلی
آره یادمه
مرسی عزیز دلم
گلی...
جانم
پاک نکن اینو عزیزم
یه گروه دارم تو تلگرام الان آیدیشو کپی میکنم برات میذارم.
ادمین: @hs1711

لینک کانال کمک حافظه ی حقوقی:
@lmassistance

لینک گروه:
@vokalayeadlyar
ممنونم عزیزم
سلام گردالی چطوری
خوبی؟
کجاهایی دختر
چی شدی؟
گوبونت عزیزم ت خوبی گلی
مبارک باشه خدا پسرت و حفظ کنه عزیزم
چیشده؟طلاق چرا؟
یه سری مشکلات پیش اومده حل شدنی نیست دیه 🥲
قبلا به یه چیزی شک کرده بود چیشد؟
قربونت برم چقد ناراحت شدم 😔
ب چی؟
ناراحت نباش عزیزم دعا کن زودتر بیوفتم تو کار طلاق تموم بشه 🥺🥺
قربونت عزیزم
خیلی به یادتم ولی شماره ای ازت ندارم
ممنونم
قربون محبتت😘
درست نشد شرایطت؟
ولش کن انشالله هرچی خیره برات پیش بیاد قربونت برم
قربون تو
قربونت برم من
ن عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه