
با عرض معذرت
اینم عکس
سلام گلم اصلا واینستید وبه پزشک مراجعه کنید.
سلام به روی ماهتون مامان جان
سونوگرافی تشکیل قلب انجام شده ؟ داروهای پروژسترونی استفاده نمیکنید ؟
بله قلب تشکلیل شده کامل .
سرماخورده بودم دکتر این داروها رو تجویز کرد .👇👇👇
داروی دیگه ای مصرف نمیکنم اصلا .
شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی هر 12 ساعت یکی استفاده کنید و استراحت رو به مطلق داشته باشید ،نزدیکی و دخول چه واژینال چه مقعدی کاملا متوقف گردد و شخص شما به ارگاسم نرسید و تحریک و دستکاری نوک سینه ها انجام نشود از سرویس بهداشتی فرنگی استفاده نمایید و دوش آب گرم طولانی مدت نگیرید، اگر لکه بینی شدت گرفت سونوگرافی انجام دهید
چه علتی میتونه باشه دکتر جان ؟
خواهش میکنم گل من ، بدون سونوگرافی نمیتوان نظری داد