سلام .من در هفته پنجم لک بینی داشتم دکتر قرص دو فاستون و شیاف پروژسترون داد و بعد سه روز قطع شد اما داروها تا ۱۰ روز ادامه دادم.امروز رفتم دکتر و سونو قلب خدا روشکر همه چی اکی بود و چون لک بینی نداشتم دارو نداد.الان که رسیدم خونه دوباره لک بینی شروع شده چی کار کنم دارو ها رو ادامه بدم؟تا کی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



399
1399/02/23



