Ooma
پرسش (1402/11/24):

دندان درآوردن بچه شیر خوار

سلام پزشک محترم، پسرم دوتا دندون فک پایینش در اومده و یکی دو روزه فک بالاش هم ورم کرده ، به شدت بی قراری میکنه، خواب که اصلا نداره تو بیداری هم با اینکه دندونی خنک بهش میدم با گریه و بی قراری او نو میجووعه، واسش ژل بیبی دنت هم میزنم اما واقعا اثری نداره، خیلی خیلی بی قراره همش اشک توی چشماشه، تو رو خدا بگین راه دیگه ای هست که دردش کمی کمتر بشه؟

میتونی استامینوفن هم ب لثه هاش بزنی
یا هویج بزار فریزر یخ برنه بده بکشه ب دندوناش،البته دختر من پرت می‌کرد، دخترم شبا بیشتز بی قرار میشد ک ژل میزدم و استا میزدم ب لثه
یا رو پام میزاشتم دم ب دیقه بیدار میشد ی دوره رشد بچس دیگه اونم میگذره
سلام به روی ماهتون مامان جان
عزیزم در طی روز در فواصل منظم با مسواک انگشتی و همچنین دست تمیزی که آن را در آب خنک قرار داده‌اید و کمی سرد است لثه‌ها را ماساژ دهید، دنتی کید یا کاموژن را هم امتحان کنید، در مواقعی که خیلی بی‌قرار است چند قطره استامینوفن بزنید و ماساژ دهید اما زیاده روی نکنید.
می‌توانید هویج را در فریزر قرار داده تا کاملاً یخ زده و سفت شود و به دلبندتان بدهید تا روی لثه‌ها بکشد اما مراقبت کنید به محض نرم شدن بگیرید تا تکه ای را نکند و خدای نکرده دچار خفگی نشود.
یک راهکار بسیار بهتر نیز این است که پستانک میوه خوری را از میوه یخ زده مانند موز را پر کرده و بدهید بمکد و روی لثه ها بکشد 💓💓
خیلی ممنون از لطفتون
خواهش میکنم گل من