Cabanaدارم چینی هستش ودقت زیادی داره.قیمتشو الان نمیدونم چنده
سلام عزیز دقیقترینش جیوه ای ها هستن
اون یکی مدل تب سنج ک دیجیتالی هستن باید نیم نمره بهش اضافه کنی قیمتی ندارم اینا
ولی من خیلی حساس بودم هی میبردم دکتر رزمکس گرفتم

اینو گرفتم دوماه پیش 2700
جیوه ای متاسفانه بلد نیستم.
صاف بگیر دستت یه حباب میبینی اون درجه نشون میده
از این یکی دیجیتالی نداری معمولیا اونو بذار زیر زبونش عدد مینویسه فقط خودت نیم بهش اضافه کنه
من چرا حباب نمیبینم😂
ی دونه از این دیجیتالی دارم. خیلی دقیق نیست.
بدن بچم داغه داغه ۳۶ نشون میده.