سلام. من همیشه دمای بدن دخترم رو با تب سنج لیزری از پیشانی و شکم میگیرم . ۴ ماهگی که بیمارستان بهرامی بردیم این دو قسمت رو اندازه گیری کردند و دکتر هم همیشه همین طور اندازه گیری میکنه. امروز تب کرد بعد دادن استامینوفن که خوابید با تب سنج دیجیتال از زیر بغل گرفتم ۳۷.۳ بود ولی با تب سنج لیزری ۳۸.۶ . میخواستم ببینم با لیزری نباید تب رو از زیر بغل بگیرم ؟؟ چرا اینقدر تفاوت داشت ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



367
1402/06/30




