سلام دوستان، من صبح عقرب نیشم زد، دکتر گفت سعی کن تا ۱۲ ساعت بهش شیر ندی، ولی دخترم شیر خشک نخورد و مجبور شدم بعد ۳ ساعت شیر خودمو بهش بدم، حالا میگم تاثییر بدی رو دخترم نداشته باشه😥😥، کسی تجربه ایی نداره
0
1402/11/04
مامان محمد حسین
🙁🙁
1
1402/11/04
مامان محمد حسین
کاش نمیدادی...
2
1402/11/04
الی حسینی
ببرش دکتر
1
1402/11/04
الی حسینی
خوب چرا بحرف دکتر گوش نکردی
0
1402/11/04
سارا نعمتی
از ۱۱۵ یا دکتر اسنپ بپرس اگه دسترسی به دکترت نداری. شاید لازم باشه کاری کنی
0
1402/11/04
سارا نعمتی
عقرب تو خونه بود؟
0
1402/11/04
فاطمه ~
الان ک شیر رو دادی میپرسی؟
3
1402/11/04
پ
عزیزم عقرب کجابود آخه.الان حالت چطوره؟بلا به دورباشه ان شالا
0
1402/11/04
سوال کننده
آره
0
1402/11/04
سوال کننده
داشتم دخترم رو شیر میدادم زد تو کمرم، آره خداروشکر خوبم
0
1402/11/04
سوال کننده
خوب چی بهش بدم، اینقدر گریه کرد، مجبور شدم بهش بدم
0
1402/11/04
پ
خداروشکر عزیزم.بیشتر مراقب باش.هم خودت .هم کوچولوت.خدایی نکرده اگر یهو توی جای بچت رفت چیکار میخوای کنی.سعی کن بیشتر کنترل کنی وچک کنی .بازم بلا بدور😘
0
1402/11/04
Parinaz D
عزیزم کدوم شهرین؟ عقرب زرد بود؟ خداروشکر به خیر گذشت؟ اون لحظه چیکار کردی؟ نیشش شدید بود؟
0
1402/11/04
Parinaz D
از صبح تو شوکم...وحشت کردم شکر خدا سالمین
0
1402/11/04
سوال کننده
فدات عزیزم
0
1402/11/04
سوال کننده
من طبقه بالا زندگی میکنم، همه جارو سم گذاشتم و همیشه جارو میزنم
0
1402/11/04
سوال کننده
نیشش مثل سوزن بود بعد مثل یه مایع پخش شد تو بدنم و کمرم کمی سر شد
0
1402/11/04
سوال کننده
نه وحشت نکردم چون دخترم و شوهرم رو نزده بود دیگه ترسی نداشتم
0
1402/11/04
سوال کننده
بعدشم اصلا دردی نداشتم
0
1402/11/04
Parinaz D
بازم خداروشکر عقرب سیاه نبود...به خیر گذشته..شکر
0
1402/11/05
سوال کننده
نه زرد بود
0
1402/11/05
سوال کننده

0
1402/11/05
سوال کننده
اینه
1
1402/11/05
Parinaz D
شکر خدا به خیر گذشته...کدوم شهر زندگی میکنین؟ خیلی خیلی مراقب خودتون باشین..صدقه بدین همیشه
0
1402/11/05
سوال کننده
استان ایلام
0
1402/11/05
سوال کننده
تو روستا
0
1402/11/05
مریم بخشی
ای وااای😰😰😰😰
0
1402/11/05
مریم بخشی
چقد من بدم میاد از این جکو جونورا
1
1402/11/05
مریم بخشی
مگ تو زمستونم هستن اینا؟ 🥴
0
1402/11/05
سانای بانو
ماشالله چ ریلکسی من بودم انقد جیغ و داد کرده بودم از ترس کل اهالی محل ریخته بودن خونمون الان بیمارستان بستری بودم میگفتم وای نکنه بمیرگ و پانیک و🤣🤣
0
1402/11/05
سوال کننده
😅😅😅😅😅 از دست تو
0
1402/11/05
سوال کننده
منم خیلی از عقرب میترسم، ولی نمیدونم چرا وقتی نیشم زد نترسیدم😅
0
1402/11/05
سوال کننده
یه حس بهم گفت اتفاقی نمیفته واسم😁
0
1402/11/05
سوال کننده
تازه وقتی رفتم بیمارستان قسمت اورژانس دکتر دیر اومد بالا سرم، گفتم خیر سرم عقرب نیشم زده پس این دکتر کی میاد، هر موقعه مریض مرد بعد تشریفش رو بیاره
0
1402/11/05
سوال کننده
آره چون بیرون سرده، میان تو خونه که گرمه
1
1402/11/05
فاطیما احمدی
سلام گلم نگران نباش چیزیش نمیشه جاری منم عقرب نیش زد بعد از یک ساعت به بچش شیر داد البته شیر اولیه رو دوشید. ریخت بیرون بعد بهش داد
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



744

