من پارسال دوتا سقط داشتم ود هفته پنج و شش خود ب خود سقط شدن دکتر برام ازمایش سقط مکرر نوشت ک همه چیز خوب بود فقط توکسو بالا بود آی جی جی ۲۰۰ بعد یک سال ک میخااقدام ب بارداری کنم آی جی جی ۱۸۴ و آی جی ام 0.21بوده آیا بازم خطری برای اقدام هست ...واینکه ممکن توکسوپلاسما علت سقط من بوده ..و در زمان بارداری دربدنم بوده باشه...و درضمن پرولاکتینمم بالا رفته
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



190
1402/11/02






