Ooma
پرسش (1402/10/27):

چه مدل میز اتویی بهتره ؟

سلام دوستان
چه مدل میز اتویی بهتره؟و اتو کردن باهاش راحتتره؟به تجربه خودتون؟

این طولش زیاده
این طولش زیاده
طول این کمتره
طول این کمتره
چه مدل میز اتویی بهتره ؟
میگم اگه این کمد دارها بهتره همینو نگه دارم؟
چون میخواستم عوضش کنم
این مدلی هم خودم دارم
این مدلی هم خودم دارم
من اینجوری دارم راضیم عالیه
من اینو دارم. قابل تنظیمه ارتفاعش
چرا آخه کمدی ها خیلی شیک تره
ممنون عزیزم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه