سلام عزیزان
چیزی درمورد زایمان اپیدورال میدونین؟
کسی انجامداده ؟
تجربیاتتون رو بگین لطفا
پرسش (1402/10/26):
زایمان اپیدورال کسی تجربه نداره؟؟
478
30
1402/10/26
سوال کننده
2
1402/10/26
الهه♡
خوبه فقط روند زایمان رو کمی کند میکنه
اما من راضیم بشدت و انتخابم برای زایمان بعدیمم همینه اگر خدا بخواد
اما من راضیم بشدت و انتخابم برای زایمان بعدیمم همینه اگر خدا بخواد
0
1402/10/26
Hanie ...
اپیدورال چجوره؟
0
1402/10/26
الهه♡
من از وقتی دریافت کردم درد زایمان نکشیدم.دردم فقط تازمانی بود که به ۴ سانت رسیدم.بعدش اپیدروال گرفتم و دردی نداشتم آنچنان که جیغ و داد کنم
0
1402/10/26
الهه♡
باید دهانه رحم به ۴ سانت برسه بعد برات تزریق میکنن و همین یه مقدار بی حسی که دریافت کردی باعث میشه کمتر زور بزنی و روند زایمان کند بشه ولی دیگه خودت راحتی
0
1402/10/26
الهه♡
ن آنچنان کند که فکر کنی من خودم ۳ ساعت بعدش زایمان کردم
0
1402/10/26
الهه♡
هزینه اش از خود زایمان جدا هست و اگر بخوای باید به دکترت بگی برات بزنه
1
1402/10/26
بهار مقدم
سلام منم اپیدروال داشتم خوب بود فقط ب قول دوستمون تو زور زدن تاثیر داره چون بی حسی من ۸ سانت بودم زدن بعدش چیزی طول نکشید زایمانم
0
1402/10/26
Hanie ...
هزینه اش چقده ؟ به بیمارستان بگیم تزریق نمیکنه ؟؟
0
1402/10/26
سفید برفی ♡
اخه میگن به کمر میزنن مثل بی حسی سزارین بعدا عوارض نداره؟؟؟
0
1402/10/26
الهه♡
نه برای من نداشت
0
1402/10/26
سوال کننده
هزینش چقد بود براشما
0
1402/10/26
سوال کننده
خطری برای بچه نداره؟
0
1402/10/26
الهه♡
نه چه خطری
هزینه اش موقع زایمان من یک تومن بود بیمارستان دولتی بودم
هزینه اش موقع زایمان من یک تومن بود بیمارستان دولتی بودم
0
1402/10/26
سوال کننده
والا من فقط از خطرش میترسم
0
1402/10/26
سوال کننده
اینکه آدم بی حس بشه نتونه زور بزنه بچه فشار بیاد بش
0
1402/10/26
الهه♡
با دکترت مشورت کن
0
1402/10/26
سوال کننده
دکتر خودم ک انجام نمیده ازاین کارا فقط نامه بستری میده رو بیمارستان دولتی بعید میدونم انجام بده
0
1402/10/26
مامان محمد حسین
من سز با همین بی حسی شدم
الان دیسک کمر دارم
دکتری که برای دیسک میرم پیشش میگه آمپول بی حسی برات تحریک کننده بود بعدشم که استراحت نداشتم اصلا دیسکم زد بیرون
همه یه طور نیستن
مثبت فکر کن
اگه دلته با همین طور انجام بده
الان دیسک کمر دارم
دکتری که برای دیسک میرم پیشش میگه آمپول بی حسی برات تحریک کننده بود بعدشم که استراحت نداشتم اصلا دیسکم زد بیرون
همه یه طور نیستن
مثبت فکر کن
اگه دلته با همین طور انجام بده
0
1402/10/27
مریم بخشی
وااای عاالی پیشنهاد میکنم حتما بزن
0
1402/10/27
مریم بخشی
همه داد میزدن معاینه میکردنشون ولی من اصلا هیچی نمیفهمیدم خیلی خوب بود
0
1402/10/27
مریم بخشی
من دوباره بارداربشم انتخابم اپیدوراله
0
1402/10/27
مریم بخشی
به چهار سانت برسی میزنن دیگ راااااحت منکههیچ دردی نکشیدم
1
1402/10/27
مریم بخشی
من خصوصی بودم دو تومن شد
0
1402/10/27
سوال کننده
کدوم شهرید؟
0
1402/10/27
سوال کننده
بعد لحظه های آخر حس داشتید ک بچه بیاد بیرون؟
0
1402/10/27
سوال کننده
ک زور بزنید؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




