سلام مامانا
من یه سوال تخصصی دارم🤣
چرا پسرم رو پوشکمیکنم کج میشه رو به یه طرف؟
الان خیلیم جیش نکرده ولی باز کج شده با اینکه تازه هم عوضش کردم
پرسش (1402/10/25):
درست پوشک کردن نوزاد
614
61
1402/10/25
سوال کننده
0
1402/10/25
سوال کننده

0
1402/10/25
مامان ی خانم کوچولو
من قبل اینکه ببندم کشاشو باز میکنم.قشنگ فیکس میشه
7
1402/10/25
fateme 007
ببین بعضی از شلوارا اینجورین، فاقشون میکشه به یک طرف، الان شلوارشو در بیاری خود پوشک درسته احتمالا
0
1402/10/25
fateme 007
واسه پسز من اینجوریه دوتا از شلواراش
0
1402/10/25
سوال کننده
خیلی خنده داره چیه این اخه🤣یکی ندونه فکر مبکنه چندساعته عوضش نکردم
0
1402/10/25
سوال کننده
امتحان میکنم شاید درست شد
2
1402/10/25
monireh shakoor
من وقتی پسرم بیلر میپوشه پوشکش اینجوری میشه
پوشکش قشنگمیزان کن و خیلی شلوارش نکش بالا بزار فاقش ازاد باشه
پوشکش قشنگمیزان کن و خیلی شلوارش نکش بالا بزار فاقش ازاد باشه
0
1402/10/25
monireh shakoor
چون ب ی طرف کشیده شده و همونجا جیش کرد جمع شده ولی اگ پوشک میزون باشه ادرارش پخش میشه همه جا پوشک و دیرتر آویزون میشه
0
1402/10/25
فهیمه مامانِ هانا ❤️
یچیز میگم امیدوارم ناراحت نشی ❤️
اون دستبند رو از دست بچه دراز، اون منبع آلودگی هست، براش خطرناکه بهش آسیب میرسه
اگرم اعتقاد داری که حتما باید باشش، دستبندو بپاشون به لباساش مهره ها رو بدوز 🌹🌹
اون دستبند رو از دست بچه دراز، اون منبع آلودگی هست، براش خطرناکه بهش آسیب میرسه
اگرم اعتقاد داری که حتما باید باشش، دستبندو بپاشون به لباساش مهره ها رو بدوز 🌹🌹
0
1402/10/25
سوال کننده
اولش خوبه
یه بیست دقیقه بعد اینجوری میشه
یه بیست دقیقه بعد اینجوری میشه
1
1402/10/25
سوال کننده
حالا اینبار دقت میکنم شاید کج پوشک میکنم
مرسی عزیزم
مرسی عزیزم
1
1402/10/25
سوال کننده
ن عزیزم چرا ناراحت بشم اخه
ممنون از راهنمایی ت
ممنون از راهنمایی ت
1
1402/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍
فاق شلوار اذیت میکنه. از این بدون فاق ها بگیر
0
1402/10/25
🤍ننه آرتمیس 🤍

3
1402/10/25
Parisa. h
بادی نپوشوندی از زیر؟
2
1402/10/25
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
بخاطر نپوشوندن بادی
من تاحالا برای هیچکدوم از بچه هام پیش نیومده اینجوری شه پوشکشون .
در روزم ۴.۵ بار؟عوض میکنم گاهی ۶ بار .
من تاحالا برای هیچکدوم از بچه هام پیش نیومده اینجوری شه پوشکشون .
در روزم ۴.۵ بار؟عوض میکنم گاهی ۶ بار .
0
1402/10/25
شیدام مامان آریا وآنا
دقیقا من یه بارواس عروسی برای پسرم بیلرپوشیدم همش کج میموند دهنم سرویس شد
1
1402/10/25
Parisa. h
آره با بادی اینجوری نمیشه
0
1402/10/25
مامان گل
چون بادی یا شورت پاش نکردی
0
1402/10/25
مامان گل
حالا که بحث پوشک پسر هست منم یه سوال دارم
شما هم که پسر دارید بچه هاتون زیاد جیش میکنن؟
پسر من همیشه پوشکش پره هر دوساعت باید حتما عوض کنم ولی دخترم هر 4 ساعت عوض میکردم
شما هم که پسر دارید بچه هاتون زیاد جیش میکنن؟
پسر من همیشه پوشکش پره هر دوساعت باید حتما عوض کنم ولی دخترم هر 4 ساعت عوض میکردم
1
1402/10/25
Parisa. h
منم دخترم کم جیش میکرد
دخترم شب تا صبح جیش نمیکرد منم اصلا پوشکش نمیکردم
اما هامین جیشوعه خیلی😂
دخترم شب تا صبح جیش نمیکرد منم اصلا پوشکش نمیکردم
اما هامین جیشوعه خیلی😂
2
1402/10/25
نغمه ی
اگه شلوار خالی روی پوشک پوشوندی و اینجوری میشه شورت عینکی بپوشون بعد شلوار بپوشون یا بادی بپوشون بعد روش شلوار بپوشون
0
1402/10/25
monireh shakoor
همون اولشم یکم کجه وقتی جیش میکنه همونور جمع میشه
0
1402/10/25
monireh shakoor
اره خیلی بدع
0
1402/10/25
monireh shakoor
وقتی کوچیک بود اره الان زیاد جیش نمیکنه مگ اینکه زیاده روی کنه تو مایعات
2
1402/10/25
nafas gare
خیلی رو مخه
بادی زیر تنش باشه اوکیه
بادی زیر تنش باشه اوکیه
0
1402/10/25
سوال کننده
ممنون عزیز
شما خودت از اوما گرفتی؟
شما خودت از اوما گرفتی؟
0
1402/10/25
سوال کننده
نه راستش
1
1402/10/25
سوال کننده
نمیدونستم
پس میپوشم ممنون
پس میپوشم ممنون
0
1402/10/25
سوال کننده
اره خیلی😅
1
1402/10/25
سوال کننده
ممنون.داره میپوشم براش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




