سلام خانم دکتر
از روز جمعه دچار نفخ و دلپیچه شدم. (خیلی عذر میخوام) با اینکه یبوست نیستم و مدفوعم شل و آبکی هست ولی همونم به سختی و خیلی کم دفع میشه. آیا اینها علامت مسمومیت هست؟ باید چیکار کنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



152
1402/10/12


