سلام پسرم ۶ ماه و ۲۱روزشه شبا خیلی نفخ داره و دلپیچه و هر ساعت یا هر ساعتی دوبار و سه بار پا میشه صبح ک بخواد دفع باد داشته باشه خیلی زور میزنه یه بار پدی لاکت خورد بعد یه دونه رتفلور خیلی خوب براش چکن روده هاش ب شدت صدا میداد
الان میخواستم بدونم میشه دوباره پرو بیوتیک بدم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



301
1401/11/17


