سلام وقتتون بخیر دکتر عزیز
چند روزی حس میکنم چشام خیلی خشک شدن
و شب ها تاری دید دارم
پارسال هم چشمام رو عمل prk کردم
برای رفع خشکی چشمام در دوران بارداری میتونم از اشک چشم استفاده کنم؟
پرسش (1402/10/10):
خشکی چشم در بارداری ...
247
23
1402/10/10
سوال کننده
0
1402/10/10
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر
بستگی به نام فرآورده انتخابی دارد، به عنوان مثال تیرولوز که از رایج ترین قطره های اشک مصنوعی است در بارداری در گروه C قرار دارد. در واقع گروه C در بارداری این به این معنا هست که مطالعات در حیوانات نشان داده که این دارو اثرات جانبی دارد ولی مطالعات کافی برای انسان در دسترس نیست و یا اینکه هیچ گونه مطالعه ای در حیوانات و یا مطالعات کافی در انسان وجود ندارد. بنابراین در شرایطی که بسته به شرایط مادر لازم باشد داروهای این دسته قابل مصرف هستند. من توصیه میکنم به چشم پزشک مراجعه کنید تا اگر واقعا موردی بود درمان انتخاب گردد🌹
وقتتون بخیر
بستگی به نام فرآورده انتخابی دارد، به عنوان مثال تیرولوز که از رایج ترین قطره های اشک مصنوعی است در بارداری در گروه C قرار دارد. در واقع گروه C در بارداری این به این معنا هست که مطالعات در حیوانات نشان داده که این دارو اثرات جانبی دارد ولی مطالعات کافی برای انسان در دسترس نیست و یا اینکه هیچ گونه مطالعه ای در حیوانات و یا مطالعات کافی در انسان وجود ندارد. بنابراین در شرایطی که بسته به شرایط مادر لازم باشد داروهای این دسته قابل مصرف هستند. من توصیه میکنم به چشم پزشک مراجعه کنید تا اگر واقعا موردی بود درمان انتخاب گردد🌹
1
1402/10/11
سوال کننده
ممنون دکتر لطف کردید🌹🌹🌹🙏🏻
1
1402/10/11
سوال کننده
stk: |~|11|~|111_col
1
1402/10/11
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزدل من ❤️❤️❤️
1
1402/10/11
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1402/10/11
❤mahur❤ ❤mahak❤
گوشی زیاد دستت مبگیری و اینکه خواب شبت کم؟
0
1402/10/12
سوال کننده
تلویزیون زیاد می بینم شبا هم آره دیر میخوابم🤦🏻♀️
1
1402/10/12
❤mahur❤ ❤mahak❤
برا همینه یخورده استرلحت بده ب چشات بهتر میشی.منم چندوقته درگیرم
1
1402/10/15
سوال کننده
باشه چشم مرسی عزیزم لطف کردی🌹🙏🏻❤️
0
1403/01/27
مریم ۷۷
عزیزم هستی؟
0
1403/01/28
سوال کننده
سلام عزیزم جانم
0
1403/01/28
مریم ۷۷
من باردارم هشت هفته ام
خیلی چشمام خشکه و میسوزه
این طبیعیه؟
عمل هم نداشتم ...
از اشک مصنوعی دارم استفاده میکنم
کلا اصلا بدنم خیلی کم ابه پوستمم خشکه
خیلی چشمام خشکه و میسوزه
این طبیعیه؟
عمل هم نداشتم ...
از اشک مصنوعی دارم استفاده میکنم
کلا اصلا بدنم خیلی کم ابه پوستمم خشکه
0
1403/01/28
سوال کننده
منم عمل کردم اما چشام همیجور که میگی خشک میشد اذیت بود یه چند تا اشک مصنوعی یبار مصرف ها استفاده کردم دیگه خوب شد
0
1403/01/28
سوال کننده
ولی خب آره از کم آبی هم میشه من جوری دستام خشک شد که اگزمایی شد پوست پام ژیلت میکشیدم خون می اومد
0
1403/01/28
سوال کننده
ماه ام بالاتر رفته بهتر شدن اما سعی کن آب زیاد بخوری من خودم مجبور میکردم آب میخوردم آب تصفیه بگیر سبک هم هست
0
1403/01/28
سوال کننده
اینا رعایت کن دیدی بهتر نشدی چشمات یه معاینه هم کن ضرر نداره
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




