اره گوشت مرغ یا هرچی ک میزنی . عصاره هم ی ذره بنداز اونم برای مقوی بودنشه دیگه .
یوقتی اگر نخواستی میتونی فقط،عصاره خالی بندازی .
همیشه عصاره قلم درست کردنی من میریزم تو مشما فریزر چون حالت ژله ای داره راحت حالت میگیره بعد با دست یا ی وسیله صافش میکنم و تقسیم میکنم ب مربع های کوچیک . ک هربار یکی دوتا از اونو بندازم تو غذاشون .
میتونی تو جایخی کوچولوها هم بریزی ببنده
بعد تو چیزای دیگم میشه زد مثل کته درست میکنی ی تیکه بنداز،مقوی شه بده بخوره . تو سوپش . تو هر غذایی ک دوس داره میتونی اضافه کنی اونو
مرسی عزیزم ،فقط اگه خواستم از عصاره خالی استفاده کنم باید به اندازه آب سوپ از عصاره استفاده کنم یا نه اون موقع هم یه تیکه کوچیک بندازم ؟
اگه هر روز از عصاره قلم استفاده کنم ضرر نداره؟؟
نه عزیزم اتفاقا عالیه براش.هر روز یا روزی چندبارم موردی نداره.بخوره نوش جونش.
بسته بندی کن توی جا یخی کوچیکا یا اون کیسه فریزرخایی که حالت لوزی ای شکل کوچولو هستن و بزار فریزر و هربار تو سوپش بریز.مقدارش دست خودته چیز مضر نیست که بگی کم بزیزم.
اگه خواستم از عصاره خالی استفاده کنم باید به اندازه آب سوپ از عصاره استفاده کنم یا نه اون موقع هم یه تیکه کوچیک بندازم ؟