سلام دکترجان خداقوت
پسرم گلوش چرکی شده وبودوسرماخوردگی شربت ازیترو100 دادم 7.8 روز خوبدشه الان فقط صدا داره سینه ش خس خس میکمه سرفه خلطی داره ولی خب نمیتونه خلطشو بیاره بیرون ایا طبیعیه باید بگذره تاخوبشه یا بازببرم دکتر هنوز باید انتی بیوتیک بخوره؟
ممنون ازپاسخگوییتون بخورسردم میذارم گاها
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



259
1402/09/10


