سلام پزشک عزیز خسته نباشید
من توی اقدام هستم این ماه قرص لتروزول و دوفاستون داده
بهم دکترم که از شب سوم تا هفتم شبی یدونه لتروزول خوردم
و از شب ۱۵ دوفاستون که متاسفانه من خارجی شو گیرم نیومد
مجبور شدم از دوستم بگیرم اونم یه ورق داشت
که بجای ده تا دونه ۸تا بیشتر نداشت
منم گفتم فعلا این ۸تا رو بخورم تا یه ورق دیگه بخرم
و اون دوتا رو بخورم انقد گشتم متاسفانه گیرم نیومد
الان دوتا دونه بیشتر نمونده و ۲۳سیکلم تموم میشه
من سیکلام ۳۱ روزه است اگه پریود شم سیکلم بهم نمیخوره؟
یعنی این ماهم رو از دست دادم برای بارداری؟
خیلی نگرانم نمیدونم چیکار کنم 🥺🥺🥺
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



321
1402/09/09




