سلام خانم دکتر و مامانای گل
پسر من چند روزه تب و اسهال داده بخاطر دندونش، دندونای قبل هم همینطور بود البته نه به این شدت ، الان دندون نیش درمیاره، که گویا سختتره،
حالا اسهال داره تند تند میشورم ک عوضش میکنم ولی از دیروز به خاطر اسهال پاش سوخته،
سوالم اینه که اولا چیکار کنم که خوب بشه،
و بعدم دیگه اینطوری نشه، خیلی بیقراری میکنه.
ممنونم
پرسش (1402/09/09):
سوختگی پای کودک ۲۰ ماهه بعلت اسهال
491
17
1402/09/09
سوال کننده
0
1402/09/09
roya .
کالاندولا بزن
1
1402/09/09
⚜️ زر بانو ⚜️
سودوکرم معجزه میکنه
0
1402/09/09
نیلوفر آزادی
الفا وسلام. روغن نباتی ام خوبه
0
1402/09/09
فاطمه ریحان ♥
باید چندتا پماد و پوشک مختلف تست کنی صبوری کنی تا ببینی کدوم جواب میده..ولی بهترین راه پوشک نکردنه شباس فعلا..طفل معصوم خودم پاهاش سوخته..آلفا زینک آد کالاندولا زدم تا اینجای کار فعلا جوابی نگرفتم دوتا پماد دیگه هم میخام بگیرم خداکنه به نتیجه برسم
0
1402/09/09
سوال کننده
ممنون مامانا
0
1402/09/09
سوال کننده
خونه آلفا داشتم زدم ، ولی هر نیم ساعت باید عوضش کنم ، این اسهال خ بده
0
1402/09/09
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ از پا عکس بگیرید تا ببینم
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟چه داروهایی میدهید ؟این شدت اسهال ممکن است ارتباطی با رویش دندان نداشته باشد
درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است ؟ از پا عکس بگیرید تا ببینم
چه قطره هایی به دلبندتان میدهید ؟چه داروهایی میدهید ؟این شدت اسهال ممکن است ارتباطی با رویش دندان نداشته باشد
0
1402/09/09
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
اسهال برای دندون تب نداره .
وقتی تب و اسهاله عفونت داخب بدنشه ببر دکتر
وقتی تب و اسهاله عفونت داخب بدنشه ببر دکتر
0
1402/09/09
سوال کننده
سلام دکتر جان
۳۸ بود امروز ۳۷ شد.
قطره مولتی mim و آهن
زینک که البته چند روزه ندادم تموم شده.
دارو فقط استامینوفن
۳۸ بود امروز ۳۷ شد.
قطره مولتی mim و آهن
زینک که البته چند روزه ندادم تموم شده.
دارو فقط استامینوفن
0
1402/09/09
سوال کننده
البته برای بقیه دندونا هم تب کرد سه روز
0
1402/09/09
سوال کننده

0
1402/09/10
پزشک اوما
کیدی لاکت بدهید ، اگر بهتر نشد رامنوفلور روزی ده قطره بدهید و اگر تب باز تداوم داشت مراجعه کنید برای پاها سودوکرم و ریکاو را. امتحان کنید جان دلم
1
1402/09/10
سوال کننده
خیلی ممنون دکتر جان
0
1402/09/10
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




