سلام خانوم دکتر وقت بخیر پسر من 2 روزی هست که فقط ابریزش بینی داره و بینی اش کیپ میشه.
این مسئله تو روند خوابش خلل ایجاد کرده.
براش اسپری بینی استفاده میکنم ولی فایده ای نداشته ظاهرا.
میشه لطفا راهنمایی بفرمایید چه کاری در راستای بهبودش میتونم انجام بدم؟
پرسش (1402/09/08):
ابریزش بینی کودک 11 ماهه
266
5
1402/09/08
سوال کننده
0
1402/09/08
آیسان .
منم پسرم ماه پیش این طوری بود یه هقته کامل فقط آبریزش داشت و کیپی بدون هیچ علامت دیگه ای. منم اسپری و سیتریزین دادم خوب نشد دکتر انتی بیوتیک داد تا خوب شد
0
1402/09/09
سوال کننده
من یک هفته نشده از چکاپ ماهیانه که پیش دکترش بردم گذشته.
دوباره باید ببرم پس😭
دوباره باید ببرم پس😭
0
1402/09/09
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
وقتتون بخیر 💓
اسپری کلداماریس بزنید ، شربت سیتریزین هر 12 ساعت یک و نیم سی سی بدهید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💜
وقتتون بخیر 💓
اسپری کلداماریس بزنید ، شربت سیتریزین هر 12 ساعت یک و نیم سی سی بدهید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💜
0
1402/09/11
سوال کننده
ممنونم خانوم دکتر
الان 3 روز شده که ستیریزین میدم و هیچ تاثیری نداشته و ترشحات بینیش سبز رنگ و کش دار شده
با این اوصاف مراجعه کنم درسته؟
الان 3 روز شده که ستیریزین میدم و هیچ تاثیری نداشته و ترشحات بینیش سبز رنگ و کش دار شده
با این اوصاف مراجعه کنم درسته؟
0
1402/09/11
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
بله چون بنظر آنتی بیوتیک لازم است
بله چون بنظر آنتی بیوتیک لازم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




