عزیزم قطره پلارژین خوبه هرهشت ساعت بهش بده.شربت سیتریزین هم هر ۱۲ساعت یه سی سی واسه آبریزش خوبه .بازم بزار بقیه هم نظر بدن
سلام پسر منم این چند وقته سرماخورده بردمش دکتر همین داروهایی که پریسا جان گفت داد.انصافا هم اثرش عالی بود
عزیزم پلارژین برا زیر یکسال موردی نداره؟
قطره اش واسه تایکسالگیه.بعداز یکسالگی شربتش
باشه گلم هر ۸ ساعت چند قطره؟
در روز باید ۱۰ قطره بخوره کلا؟
عزیزم من نمیدونم ولی خودم هرهشت ساعت یه نصف قطره چکون میدم .نمیشمارم
شربت ازیترومایسین هم خوبه در روز یکبار بهش بدی
درب قطره ک باز کردم گاز داشت
عزیزم این که گاز داره فککنم مشکلی نباشه اما الکل رو نمیدونم.من دارم ازش بوی خوب میده بو الکل نمیده
عزیزم سلام
قطره پلارژین را شروع کنید و هر 8 ساعت نیم سی سی بدهید و اگر بهتر نشد مراجعه کنید 💓