سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من چهار تا سقط کردم ویک حاملگی خارج رحم داشتم برج ۵ پریودیم منظم بوده ۲۴ /۸باید پریود میشدم پریود نشدم تست بی بی چک هم زدم شب زدم دو خط شد صبح انجام دادم منفی شد ۹/۴آزمایش بتا دادم منفی بود میشه لطفا راهنماییم کنین چیکار کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



552
1402/09/08





