فک کنم هرچی بزرگتر بشه جاش تنگ تر میشه و حرکت سخت تر زیاد بهش فکر نکن وقتی اصلا حرکت نداشت بترس
والا منم همینجورم یک زمانی اینقدر حرکت میکنننن هیچ استراحت نداره یه زمانی کلا انگار در حال استراحت 🤦♀️
وقتی حرکت نمیکننن استرس میگیرم امروز چراغ قوه گوشی گرفتم به شکمم یهو تکون خورد🤣🤣🤣🤣
مثلا امروز از غروب خوب شروع کرده به حرکت اما نزدیک به ظهر تا ظهر نه هیچ خبری درست نبود
سلام به روی ماهتون مامان جان
با بزرگ تر شدن دلبندتان و کوچک شدن فضای رحمی طبیعی است که شیطنت ها کم شود، اگر بعد خوردن خوراکی شیرین حرکت مناسب دارد جای نگرانی نیست، هرگاه شک داشتید، یک وعده غذای پر و پیمان یا یک خوراکی شیرین بخورید و برای نیم ساعت صبر کنید، بعد به پهلوی چپ دراز بکشید. دستتان را بر روی شکم بگذارید. طی نیم ساعت جنین باید 3 حرکت خوب داشته باشد، اگر نداشت نیم ساعت دیگر صبر کنید در مجموع این یک ساعت باید 5 حرکت خوب داشته باشد. اگر بدین شکل بود مشکلی نیست وگرنه باید برای تست سلامت جنین nst سریعا به بیمارستان مراجعه کنید🌷
دیشب که ماشالله از ۱۲ شب تا ۵ صبح کلا داشت وول میخورد و شیطونی میکرد
خداروشکر مامان گل بنابراین جای نگرانی نیست 💓