Ooma
پرسش (1402/09/07):

سفت شدن زیر شکم در هفته ۱۴ _۱۵

سلام پزشک محترم و مادرای عزیز
یه سوال از دیروز حس میکنم زیر دلم سفت شده و شل نمیشه
کمر درد و دل درد ندارم
فقط وقتی دست میزنم یا تکون میخورم یه گرفتگی خیلی خفیفی حس میکنم
نرماله ؟

کسی تو شرایط من نبوده ؟
برم دکتر یا چی ؟😞
طبیعیه
من هفته های شما زیر دلم اونقدر میگرفت یوقتا ۵ ۶ دقیقه رکوع راه میرفتم کم کم صاف میشدم
تا وقتی دل دردهای پریودی نداری
لکه بینی و ترشحات رنگاوارنگ نداری
گرفتگی عادیه
رحم دارا جا باز میکنه اندام ها تحت فشارن گرفتگی ها پیش
بعضا ممکنه شدید تر هم یشه
خدا خیرت بده نیلوفرجان 💚💚💚
سلام عزیزجانم به روی قشنگتون
یبوست ندارید ؟نفخ چطور ؟
عذرمیخوام یبوست به اون شکل ندارم ولی کلا یک بار خیلی کم دفع داشتم
نفخ هم چرا دارم
عزیزدلم با دفع مدفوع حس سفت شدن بهتر نشده؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه