سلام خانم دکتر عزیزم من ی دختر پنج ساله دارم که دکتر گفتن بخاطر اینکه کمتر سرما بخوره ماهی یکبار یا یک ماه در میان بهش قرص ویتامین دی پنجاه هزار بده...حالا من یادم رفته نمیدونم گفته بود ماهی یکبار یا یک در میان...حالا من ماه پیش بهش دادم دیروز هم بهش دادم؟؟حااا نگرانم بد نباشه براش دو ماه پشت هم دادم ؟؟ممنونم راهنماییم کنید❤️❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



361
1402/09/07


