Ooma
پرسش (1402/09/06):

آبریزش بینی بچه ۹ماهه

سلام وقتتون بخیر دکتراوما و خانومای عزیز
دختر من چند روزه بینیش گرفته و آبریزش داره،اصلا خواب نداره،چیکارکنم؟چی بهش بدم؟
دوهفته قبل هم سرفه خشک داشت بردمش دکتر گفت آنفولانزاعه،قرص آنفولانزا و دگزا بهش داد خوب شد،
الان دوباره آبریزش

پسر منم اون طوری بود سیتریزین داد دکتر
۲۰ ماهشه ۱۱ کیلو گفت هر ۱۲ ساعت ۴ سی سی بده
سلام به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر 💜
اسپری کلداماریس بزنید اگر بهتر نشد سیتریزین هر ۱۲ ساعت یک سی سی بدهید و اگر باز خوب نشد مراجعه کنید ❤️
اسپری کلداماریس روزی چند دفه؟
و قطره سیتریزین یا شربت بهش بدم؟
گرفتگی بینی هم داره
پلارژین هر ۸ساعت بهش میدم اینو قطع کنم اونارو بدم؟
قطره سیتریزین نداریم جانم، شربت سیتریزین ، بابت گرفتگی بینی هم موثر است خیر پلارژین را هم ادامه دهید. اسپری کلداماریس را هم بعد تهیه عکس بگیرید تا نحوه مصرف را تعیین کنم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.

سوالات مشابه