سلام وقتتون بخیر دکتراوما و خانومای عزیز
دختر من چند روزه بینیش گرفته و آبریزش داره،اصلا خواب نداره،چیکارکنم؟چی بهش بدم؟
دوهفته قبل هم سرفه خشک داشت بردمش دکتر گفت آنفولانزاعه،قرص آنفولانزا و دگزا بهش داد خوب شد،
الان دوباره آبریزش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



248
1402/09/06


