سلام من تو بارداریم هرازگاهی این اتفاق می افتاد دقیقا تو عطسه کردن و یهو بلند شدن
که مشکلی نبود
اون موقع تو اپلیکیشن گهواره عضو بودم
خیلیا اینطوری میشدن
میخوام بگم نگران نباش شما برای اینکه خیالت راحت بشه سرتایمت به دکترت بگو اما اصلا استرس نداشته باش
انشالله ک چیزی نشه یکشنبه میرم دکتر ک سونو رو واسم زودتر بنویسه
سلام عزیزجانم
تابهحال سونوگرافی انجام شده ؟
خیر ده روز دیگ قراره برم
ولی بتا تیتر دوبار تکرار کردم گفتین روندش خوبه
هردوتخمدانمه تو روز امکانش هست دو سه بار اینجور شم تقریبا هردوطرف تخمدانم 🥺🥺🥺
بتای اولم ۵۶۷ و ۴۸ ساعت بعد ۱۴۰۰بود
عزیزم بنابراین فعلا جای نگرانی نیست، اگر یبوست دارید برطرف شود درد اگر روند افزایشی ندارد صرفا استراحت کنید به هرحال رحم در حال بزرگ شدن است و. تجربه اندکی درد طبیعی است اما اگر روند افزایشی دارد سونوگرافی جهت تایید محل ساک بارداری انجام دهید ❤️
ن فقط تو این هفت هفته سه چهار روز با فاصله اینجور شدم امروز کاملا خوب بودم
خداروشکر گل من بیشتر استراحت کنید کافی است 💜