من براساس آخرین پروییدم الان هشت هفته هست ولی تو سونوو پنج هفته و چهار روز زده آخرین روز پرویید من ۱۵ مهر بود
پرسش (1402/09/06):
سلام من سونو رفتم ساک بارداری و کیسه زرد دیده شد ولی جنین نیست یعنی چی
776
59
1402/09/06
سوال کننده
0
1402/09/06
مریم ...
سلام عزیزم
0
1402/09/06
مریم ...
نگران نباش ۳ هفته دیگه برو صدای قلبش میشنویییی
0
1402/09/06
مریم ...
لقاحت دیر بوده عزیزم
0
1402/09/06
Mona 🌜💚
سلام،لقاح دیرتر اتفاق افتاده بخاطر همون هفتت پایین تره تو سونو.
1
1402/09/06
Mona 🌜💚
انشالله سه هفته دیگه صدای قلبشم میشنوی😍❤️
0
1402/09/06
سوال کننده
نمیدونم دکتر سون گفت ساک بارداری هست کیسه زرد هم هست ولی جنین نیست خیلی نگران بعد از ۳ سال باردار شدم حال روحیم خوب نیست
0
1402/09/06
سوال کننده
انشالله برام دعا کنید
2
1402/09/06
مریم ...
عه عزیزم لقاح دیر گرفته دیگه مشکلی نیس
چرا اینجوری نگرانی
امروز روز خاصیه انشالله ب امید خدا و حضرت فاطمه زهرا ۳ هقته دیگه میری و صدای قلب کوچولوش میشنوی و عاشقش میشی
چرا اینجوری نگرانی
امروز روز خاصیه انشالله ب امید خدا و حضرت فاطمه زهرا ۳ هقته دیگه میری و صدای قلب کوچولوش میشنوی و عاشقش میشی
0
1402/09/06
سوال کننده
ممنون از شما دوستان که همراهی میکنید
2
1402/09/06
مریم ...
الان بر طبق سنو درس کن بارداریتو تا اشتباه نکنی
0
1402/09/06
مریم ...
قربانت نگران نباش
0
1402/09/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/09/06
مریم ...
🥰😘
1
1402/09/06
Mona 🌜💚
استرس برات خوب نیس عزیزم،نگران نباش تو این هفته ها معمولا کیسه زرده و فتال پل دیده میشه،اصلا هم چیز بدی نیس.منم سر هر دوبارداریم لقاح دیر تر اتفاق افتاده بود و تو هفته ۸ قلبشون تشکیل شد.
0
1402/09/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1402/09/06
سوال کننده
ولی نه لکه بینی نه دردی و نه خنریزی ندارم
2
1402/09/06
لی لی (مامان سلین) .
زود رفتی قشنگم
سن جنین از سن بارداری کمتره😘
مبارکت باشه ❤️الهی شکر که بارداری خارج رحمی نیست
انشالله ۸ هفته کامل براساس سونوگرافی که شدی برو و صدای قلب نازش رو گوش کن😘😘😘😘
سن جنین از سن بارداری کمتره😘
مبارکت باشه ❤️الهی شکر که بارداری خارج رحمی نیست
انشالله ۸ هفته کامل براساس سونوگرافی که شدی برو و صدای قلب نازش رو گوش کن😘😘😘😘
1
1402/09/06
❣مامانِ فندوق کوچولو❣ 🤰🤱
سلام زینب جان نگران نباش
سوره یس و حجرات بخون خدا آروم شی
خدا خودش حواسش به نی نی هست نگران نباش❣️😘
منم دعا میکنم برات
سوره یس و حجرات بخون خدا آروم شی
خدا خودش حواسش به نی نی هست نگران نباش❣️😘
منم دعا میکنم برات
0
1402/09/06
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1402/09/06
پزشک اوما
سلام عزیزجانم
اولین سونوگرافی شما است؟
اولین سونوگرافی شما است؟
0
1402/09/06
سوال کننده
نه دومین
0
1402/09/06
سوال کننده
اولین سونو رو ۲۵ آبان انجام دادم بعد دکتر گفتن ۱۰ روز دیگه تکرا کنم که ۶ آذر دوباره سونو دادم
0
1402/09/06
سوال کننده
سونو اول گفتن ساک بارداری تشکیل شده سونی دوم کیسه زرد
0
1402/09/06
سوال کننده
ببخشید سلام یادم رفت
0
1402/09/07
پزشک اوما
فدای سرتون عزیزم ❤️
هردو گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
هردو گزارش سونوگرافی را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/09/07
سوال کننده

0
1402/09/07
سوال کننده

0
1402/09/07
سوال کننده
ببخشید خانم دکتر من اولین نزدیکی بعد از پرسیدم ۲۵ مهر بوده که اگر لقا انجام شده باشه ۳۰ مهر به بعد شده چون من لکه بینی لانه گزینه رو ۱۲ روز به موعد پرسیدم مونده بود در حد یک لک کمرنگ صورتی روی دستمال دیدم
0
1402/09/07
سوال کننده
واینکه ۱۶ آبان بی بی چک زدم در حد حاله کمرنگ مثبت بود و۱۸ ازمایش بتا دادم بتام ۲۰۰ بود
0
1402/09/07
سوال کننده
اگه درست حساب بکنیم مثل سون ۵ هفته چهار روز هست درسته
1
1402/09/07
پزشک اوما
عزیزم باتوجه به تغییرات در دو سونوگرافی فعلا شرایط خوب بوده و ممکن است لقاح دیر رخ داده باشد استراحت کرده و دو هفته دیگر سونوگرافی را تکرار کنید ❤️
1
1402/09/07
سوال کننده
مرسی ممنون خیلی امیدوارم کردید از استرس اینقدر گریه کردم
0
1402/09/07
دل آرام م
میشه هروقت رفتی سونو عکس سونوی جدیدتو اینجا بفرستی ،چون منم استرس دارم
0
1402/09/07
سوال کننده
چشم
0
1402/09/07
سوال کننده
شما هم شونو رفتین قلب جنین دیده نشده
0
1402/09/07
دل آرام م
بله عزیزم
0
1402/09/07
دل آرام م
تقریبا سونوی منم مثه شماس
2
1402/09/07
پزشک اوما
عزیزدلم اصلا غصه نخورید یادتان باشد خدا برایتان بهترین را در نظر میگیرد من هم برایتان بهترین ها را آرزو میکنم 💜💜💜
1
1402/09/08
سوال کننده
سپاسگذارم
0
1402/09/09
پزشک اوما
خواهش میکنم جانم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




