سلام عزیزم. همه موارد نورماله فقط سطح ویتامین دی پایینه.
تریگلیسیرید هم پایینه کمی
کلسیم هم لب مرزه که میتونه بخاطر همین کمبود ویتامین دی باشه
تریگلیسیرید یه نوع چربیه. حتما گل پسر لاغره یا کمبود وزن داره درسته؟خوب غذا میخوره؟
سلام نازنينم
در آزمایش ارسالی تمام موارد بررسی شده طبیعی بوده و فقط این موارد حائز اهمیت هستند که :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است دوز مکمل توسط متخصص اطفال تعیین گردد.
2. دفع کتون داشته که باید علت یابی
گردد گرسنگی شدید میتواند از علت ها باشد اما خب بستگی به شرایط بیمار و علت درخواست آزمایش دارد پزشک درخواست کننده در جریان قرار گیرد تا علت یابی کند.
3. سطح چربی خون هم کم است علت یابی و. تجدید نظر در روال تغذیه لازم است 💓