سلام دکتر اومای عزیز خوب هستین خسته نباشید دکتر جان من یه دختر یک سال و نیمه دارم که سرما خورده ولی فقط آبریزش بینی داره خواستم ببینم چه دارویی و چه مقداری واسش میتونم استفاده کنم وزنشم ۹ کیلوگرمه
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



190
1402/09/05


