سلام روزتون بخیر...نوزاد من دوماه و هفت روزه...دیروز تا حالا میبینم خیلی عطسه میکنه و بینیش رو خیلی میمالونه...امروزم خیلی خس خس میکنه...قبلاً هم دکتر بردم گفتن چون نوزاده نمیتونیم دارو بدیم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



281
1402/09/05



