دکتراوماسلام.وقت بخیر.
من سه روزه که زایمان کردم و از دیروز دیروز تاحالا شیرم خون آبه اس.سینه هام سنگین و دردناکن.
سینه هام زخم شدن و بچه ام شیرو استفراغ میکنه بیرون.امروز بردمش دکتر و دکتر گفت تا دوروز شیرنده و پماد دادن برای زخمش.زیادم شیرندارم.چیکارکنم زودترخوب بشن😞
پرسش (1402/09/04):
خونی بودن شیربعداززایمان سزارین
473
21
1402/09/04
سوال کننده
0
1402/09/04
مریم حسینی
سلام قدم نو رسیده مبارک بنطرم شیرتو بدوش بببن اگ خونی نبود بریز تو شیشه ب بچه بدع بخوره ولی تخت هیچ شرایطی شیشه خشکی نکن
0
1402/09/04
مریم حسینی
شیر خشکی
0
1402/09/04
A M
عزیزم عسل زخم رو زود خوب میکنه اگه پماد اثر نکرد سر سینتو عسل بزن
تو مجاورت هوا هم بزار سینه هاتو که زخم زودتر خشک بشه
تو مجاورت هوا هم بزار سینه هاتو که زخم زودتر خشک بشه
0
1402/09/04
سوال کننده
ممنون عزیزم.
دکترگفت تا دوروز بدوش و پماد داد کبمالم.
الان مجبورم شیر خشک بدم بهش
دکترگفت تا دوروز بدوش و پماد داد کبمالم.
الان مجبورم شیر خشک بدم بهش
0
1402/09/04
سوال کننده
مرسی گلم بابت راهنماییت.
حالا عسلم میزنم ببینم تاثیری داره
حالا عسلم میزنم ببینم تاثیری داره
2
1402/09/04
سانای بانو
هیچ اشکالی نداره بچه رو اصلا گشنه نزار حتما شیرخشک بده بچه ضعف میکنه خدا نکنه
0
1402/09/04
نسترن موسوی
عسل زدی حتما حتما حواست باشه ک قشنگ نوک سینتو تمیز کنی و ی وقت کوچولوت نخوره😊
0
1402/09/04
نسترن موسوی
برای منم خون میومد. خیلی بد جور زخم شده بود دو سه بار روغن زیتون زدم چربش کردم
0
1402/09/04
نسترن موسوی
هی بدوش تا خون آبه بره. حالا یا با شیردوش برقی یا با دستی.
0
1402/09/04
بانو آسو .
کره محلی اب کن بمال رو سینه هات سریع زخمش خوب میشه
شیر دوش برقی بگیر یا اینکه برو بهداشت دارن همه شون بگو بدوشن کامل سینه هاتو خالی کن ک یهو عفونت نکنه چند روز سینه ها رو تند تند کامل تخلیه کن شیر دوش برقی نشد این دستیا بدوش
شیر دوش برقی بگیر یا اینکه برو بهداشت دارن همه شون بگو بدوشن کامل سینه هاتو خالی کن ک یهو عفونت نکنه چند روز سینه ها رو تند تند کامل تخلیه کن شیر دوش برقی نشد این دستیا بدوش
1
1402/09/04
پ
زیر دوش آب گرم برو تاشیرت بیاد
0
1402/09/04
سوال کننده
باشه
0
1402/09/04
سوال کننده
زیاد زخم نیستا
وقتی اولش میک میزنه یکم درد میگیره.
با شیر دوش دستی تخلیه میکنم ولی کمه حجمش.طبیعیه یعنی؟
سینه هام سنگینن
وقتی اولش میک میزنه یکم درد میگیره.
با شیر دوش دستی تخلیه میکنم ولی کمه حجمش.طبیعیه یعنی؟
سینه هام سنگینن
0
1402/09/05
پزشک اوما
سلام نازنينم به روی ماهتون مامان جان
وقتتون بخیر ❤️
چه پمادی تجویز شده؟
وقتتون بخیر ❤️
چه پمادی تجویز شده؟
0
1402/09/05
سوال کننده
ریکاو
0
1402/09/05
سوال کننده
دکتر جان من دیگه پمادو نزدم.شیرم خوب شده.
نوک سینه هام هم زخم نیست ولی سینه هام سنگین و حجیم شدن و درد میکنن فقط.
نوک سینه هام هم زخم نیست ولی سینه هام سنگین و حجیم شدن و درد میکنن فقط.
0
1402/09/06
پزشک اوما
خداروشکر مامان گل اگر زخم نیست منظم سینه را تخلیه کرده و از سبنه شیر بدهید زیر جریان آب گرم ماساژ دهید خدای نکرده دچار ماستیت نشوید ، حتما دقت کنید تمام هاله درون دهان نوزاد قرار گیرد تا دوباره زخم نشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




