سلام خانم دکترنازنینم علیسان وآیسان هردو سرماخوردن علیسان که فقط سرفه میکنه و علامت دیگه نداره و خداروشکر با شربت پلارژین رو ب بهبودی اما آیسان .... وای ازآیسان که دلم خونه ازدستش شب ها ک زیرپتونمیمونه حالا اونم سرماخورده سرفه های خلط داره و امروز ببخشبد از دهن اش خلط خاکستری اومد برام عجیب بود سینه شم خس خس داره قطره پلارژین خونه دارم ک چندباری دادم راهنمایی میکنید چه دارویی بدم یا مراجعه کنم پزشک ازنزدیک ببینه راستی آبریزش بینی و تب ندارن
0
1402/09/04
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
عزیزم براش بخور گرم بذار توی فضا
منم پسرم اینجور بود دکتر گفت حساسیته و از الودگی هواس
الان بهتر شده
منم پسرم اینجور بود دکتر گفت حساسیته و از الودگی هواس
الان بهتر شده
1
1402/09/04
سوال کننده
حتماممنون
0
1402/09/04
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مهشید عزیزم
عزیزم آیسان جان ما احتمالا آنتی بیوتیک لازم دارند البته که معاینه قطعا الزامی است، حتما فردا مراجعه کنید من ترجیح میدهم باتوجه به شدت مشکل بدون معاینه برای گل دخترمان درمانی ندهم💕
عزیزم آیسان جان ما احتمالا آنتی بیوتیک لازم دارند البته که معاینه قطعا الزامی است، حتما فردا مراجعه کنید من ترجیح میدهم باتوجه به شدت مشکل بدون معاینه برای گل دخترمان درمانی ندهم💕
1
1402/09/04
سوال کننده
ممنونم خانم دکترعزیز حتما فردا مراجعه میکنم مرسی که هستید😘😘😘😘❤️
0
1402/09/05
نسیم م
هر کاری میکنی فقط بخور گرم نذار، تنفس رو سخت تر میکنه مهشید، بخور سرد خوبه نه گرم
0
1402/09/05
نسیم م
لباس مناسب تنشون کن، اصلا پتو مناسب سن آیسان نیست. باید کیسه خواب تنش باشه یا لباس مناسب فصل
0
1402/09/05
سوال کننده
جدا نمیدونستمممنون نسیم جان
0
1402/09/05
سوال کننده
حق باتو . شب هالباس زیادتن اش میکنم خونمون لامصب باقطب شب هابرابری میکنه بخاری پکیج زیاده بازم وضع مون همینه .ببینمکیسه خواب مناسب آیسان کجاداره براش میگیرم مرسی عزیزدلم
0
1402/09/05
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل و امیدوارم خیلی زود بهبودی کامل حاصل گردد ❤️❤️❤️😘😘😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



373

