سلام دکتر جان پسرم آزمایش تیروئید داده میشه چک کنید اگه موردی داره که ببرم پیش دکترش.ممنون
0
1402/09/04
سوال کننده

0
1402/09/04
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
قبلا بالا بوده دارو گرفته؟ چرا چک شده؟
قبلا بالا بوده دارو گرفته؟ چرا چک شده؟
0
1402/09/07
سوال کننده
نه زمانی که برای آزمایش کلی یکسالگی بردم سرماخوردگی داشت من نمیدونستم که باید صبر کنم که خوب بشه بعد ازمایش ببرم زمانی که آزمایش داد عدد ۶ رو نشون داد که دکترش گفت احتمال داره بخاطر سرماخوردگی باشه دوباره نوشت که این شد
1
1402/09/07
پزشک اوما
بسیار هم عالی عزیزم الان مشکلی وجود ندارد و طبق رنج آزمایشگاه طبیعی است باز هم چون دستورالعمل کشوری ممکن است متفاوت باشد از متخصص اطفال هم جویا شوید
1
1402/09/09
سوال کننده
ممنون دکتر جان
0
1402/09/10
پزشک اوما
خواهش می عزیزم ❤️😘
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



272

