اون تکه سیاه روناف شله انگارداره درمیاد
اره طبیعیه خودش میافته دستش نزن
پسر منم 4 روزگی افتاد، همینجوری بود، بردمش دکتر5 روزگی، دکتر گفت از نظر من عالیه ولی چون میگی فلانه با الکل و پنبه روزی دو سه بار حالت ضربه ای آروم به ناف بزن، دوسه روز بعدم همون قسمت افتاد
عادیه نگران نباش ، نه بهش دست بزن نه چیز دیگه ، خودش خوب میشه
اون قسمت سیاه هم میوفته
سلام نازنینم
مشکلی ندارد صبوری کنید ، داخل پوشک قرار نگیرد هوا بخورد تا ببینیم شرایط چطور پیش می رود 🪻
به مرور التهاب باید کم شود
سلام دکترجان لطفا زودترجواب بدید .جاباسن بچم زخم شدا ازچیه چکارکنم