سلام خانم دکتر
پسر من تازه 6ماهش تمام شده وزنش احتمالا 8.700باشه چون هنوز واکسنشو نزدم اما واقعا نمیدونم چقدر باید بهش شیر بدم یکی میگه 4ساعت 150سی سی زیاده یکی میگه کمه یکی میگه الان باید 180حداقل بخوره 4ساعت یکبار یکی میگه نه در روز 3ساعت یکبار شیر بده 120تت بده
واقعا موندم
این را بگم من بهش حس میکنم کم شیر میدم چون شیشه که تمام میشه ولش نمیکنه تو دهنشه تا چند دقیقه
الان دارم روز 3ساعت یه بار 120تا میدم
شب 4یا5ساعت یکبار 150تا
غذای کمکی هم ندادم تا الان
پرسش (1402/09/04):
میزان شیر خشک مورد نیاز نوزاد 6ماهه چقدره
376
16
1402/09/04
سوال کننده
0
1402/09/04
هستی 1375
سلام عزیزم
شرایط من دقیقا عین شرایط تو بود .
من تلاش میکردم که هر۴ساعت ۱۲۰تابخوره.
تموم دکترا گفتن ۴ساعت خیلیه. باید ۲ساعت بیشترنشه... نتیجش میشد رفلاکس .
الان ک دخترم ۹ماهشه داره ۱۲۰ واحد شیرخشک میخوره !!!
بنظرم زمانشو زیاد نکن تایمش مثلا دوساعت باشه . اینم ک میگی دنبال شیشه میگرده فکرنکن گرسنشه. چون تموم بچه ها همینن بعداز اتمام شیردهی بازم دنبال شیشه میگردن
شرایط من دقیقا عین شرایط تو بود .
من تلاش میکردم که هر۴ساعت ۱۲۰تابخوره.
تموم دکترا گفتن ۴ساعت خیلیه. باید ۲ساعت بیشترنشه... نتیجش میشد رفلاکس .
الان ک دخترم ۹ماهشه داره ۱۲۰ واحد شیرخشک میخوره !!!
بنظرم زمانشو زیاد نکن تایمش مثلا دوساعت باشه . اینم ک میگی دنبال شیشه میگرده فکرنکن گرسنشه. چون تموم بچه ها همینن بعداز اتمام شیردهی بازم دنبال شیشه میگردن
0
1402/09/04
⭐️☀️آسمان☀️⭐️ م
عزیزمچرا غذای کمکی رو شروع نکردی
هرچی دیر تر شروع کنی سختتر میشه
اینطور وابستگیش به شیر هم کممیشه
همون ۳ ساعت ۱۲۰ تا کافیه منم همینقدر میدم
هرچی دیر تر شروع کنی سختتر میشه
اینطور وابستگیش به شیر هم کممیشه
همون ۳ ساعت ۱۲۰ تا کافیه منم همینقدر میدم
0
1402/09/04
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
چرا تغذیه تکمیلی شروع نشده ؟ مراجعه کنید وزن چک شود بعد بشمرید بگویید طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید و. نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
چرا تغذیه تکمیلی شروع نشده ؟ مراجعه کنید وزن چک شود بعد بشمرید بگویید طی 24 ساعت چند سی سی شیر میدهید و. نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید تا ببینم
0
1402/09/04
faeze k..
سوال منم بود 🤷♀️
راستش گیج شدم
راستش گیج شدم
0
1402/09/04
faeze k..
دخترم امروز ۶ ماهه شد
سر شیشه اش رو یک هفته هست ک ۲ قطره کردم زودتر شیرش رو میخوره فکر میکنه کم بوده گریه میکنه
سر شیشه اش رو یک هفته هست ک ۲ قطره کردم زودتر شیرش رو میخوره فکر میکنه کم بوده گریه میکنه
0
1402/09/04
faeze k..
غذای کمکی هم دقیقا با تموم شدن ۵ ماهگیش بهش دادم
اما فقط فرنی ، و حریره بادوم
اما فقط فرنی ، و حریره بادوم
0
1402/09/04
faeze k..
فعلا ک روزی ۲ وعده حریره
و هر ۳ الی ۴ ساعت هم ۶ واحد میشه ۱۶۰ میل میخوره
و هر ۳ الی ۴ ساعت هم ۶ واحد میشه ۱۶۰ میل میخوره
0
1402/09/05
سوال کننده
چون به نظر دکتر وقت کافی برای غذا خوردن در تمام عمر هست بزار شیر را تا6ماه کامل بخوره
از این هفته شرع میکنم
از این هفته شرع میکنم
0
1402/09/05
سوال کننده
چون نظر دکتر بود قدش 70هست
وزنش 8500
امروز که واکسنش را زدم اینها ثبت شده
در 24ساعت حدود 1000واحد را میخوره
اما چند روزی میشه اول دفعش سبز هست بعد زرد کولیک ندارع
میگم شاید شیر کم میخوره که مدفوعش سبز هست اولش
چون مریض نیست که بگم به خاطر عفونته
وزنش 8500
امروز که واکسنش را زدم اینها ثبت شده
در 24ساعت حدود 1000واحد را میخوره
اما چند روزی میشه اول دفعش سبز هست بعد زرد کولیک ندارع
میگم شاید شیر کم میخوره که مدفوعش سبز هست اولش
چون مریض نیست که بگم به خاطر عفونته
0
1402/09/05
پزشک اوما
عکس نمودار رشدی دلبندتان را ارسال کنید
0
1402/09/05
سوال کننده

0
1402/09/05
سوال کننده

0
1402/09/05
سوال کننده
خانم دکتر شبها هم خوب نمیخوابه دندان هم درنیاورده همه میگن کم شیر میخوره در حالی که الان هر 5ساعت 180سی سی میدم شبها که متاسفانه بعد از 2ساعت بیدار میشه و همش نق میزنع
0
1402/09/05
پزشک اوما
عزیزم غذای کمکی را زودتر شروع کنید ، نمودار رشدی دلبندتان خوب است نگران نباشید ولی فواصل شیردهی روزانه را روی 3 ساعت نگه دارید تا خیلی گرسنه نشود و بدلیل ولع زیاد اذیت نشود، دفع سبز هم بدلیل آهن است، بنظر من میزان شیر مصرفی خوب است چون دیگر تغذیه تکمیلی باید شروع شود
0
1402/09/07
سوال کننده
اصلا آهن مصرف نکرده در این مدت
غذای کمکی را هم شروع کردم
غذای کمکی را هم شروع کردم
0
1402/09/07
پزشک اوما
آهن موجود در شیرخشک جانم، شیرخشک مگر نمیدهید ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




