سلام خانم دکتر مادرشوهرم دو سال پیش رفتن سونو کیست تو سینه شون بوده الان هم رفتن و کیست کوچیک هم شده میخواستم تفسیر شما رو هم بدونم ممنون❤️
0
1402/09/03
سوال کننده

این برای دو سال پیش
0
1402/09/03
سوال کننده

اینم جدید
0
1402/09/03
پزشک اوما
سلام به روی زیباتون عزیزم
ماموگرافی داده اند؟
ماموگرافی داده اند؟
0
1402/09/04
سوال کننده
بله
0
1402/09/04
پزشک اوما
ارسال کنید تا ببینم
0
1402/09/04
سوال کننده
فرستادم دیگ براتون
0
1402/09/04
سوال کننده

این مال ۳ سال پسش
0
1402/09/04
سوال کننده

این هم جدید
0
1402/09/05
سوال کننده
؟؟؟؟؟؟
0
1402/09/05
سوال کننده
فرستادم عزیزم
0
1402/09/05
پزشک اوما
عزیزم بنابراین ماموگرافی الان انجام نشده مجددا باید الان تکرار کنند ، تغییرات دیده شده همچنان به نفع خوش خیمی هست ولی تکرار بررسی ها در فاصله 6 ماهه را لازم دارد یک نوبت ماموگرافی الان و یک نوبت سونوگرافی 6 ماه بعد لازم است
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



373

