سلام خانم دکتر من ۱۳آبان ماه عکس رنگی گرفتم.گفتن هیج مشکلی نداره.به مدت ۵روز لکه بینی داشتم فقط.
دیروز موعدم بود ولی پریود شدم.گاهگاهی زیر دلم میگیره تیر میکشه.
جلوگیری طبیعی هم داشتم.و مطمئنم که باردار نیستم
میگن عقب انداختن ربطی به عکس رنگی نداره پس از چیه؟
درضمن من پریودام همیشه منظم و ۲۸روزه اس
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



352
1402/09/03


