سلام خانم دکتر عزیز.وقت شما بخیر. خانم دکتر دخترم خیلی دماغش خشک میشه و میگیره یا ببخشید،فین گیر میکنه و خوابیدن و نفس کشیدن براش سخت میکنه. این موقع از اسپری استفاده میکنم ولی اسپری فقط خیس میکنه و راه دماغشو باز نمیکنه و مجبور میشم از پوار که خیلی دخترم بدش میاد استفاده کنم.تا بینیشو تخلیه کنم مجبورم چند بار پشت هم از پوار استفادهکنم تا کامل تخلیه شه و بتونه راحت نفس بکشه. خانم دکتر،من میترسم استفاده از پوار به دخترم آسیب برسونه. تنفسی یا مغزی.اطلاعی هم ندارم که واقعا ممکنه آسیب جدی بزنه یا نه.برای همین مزاحم شما شدم.
در روز ممکنه ۳ بار هم استفاده شه.توی اون ۳ بار،چندین بارعمل مکش رو انجام میدم تا بینیش بالاخره باز شه.آیا استفاده از پوار اون هم این تعداد دفعه خطر داره؟
ببخشید که خیلی طولانی شد.
بی نهایت ازتون ممنونم🙏❤
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



229
1402/09/03

