نه فک نکنم منم واسه پسرم استفاده میکردم تا ۱سالگی
خیلی خوبه راحت میشه تمیز کرد
خالم پریشب ترسوند منو
منم گفتم گرفتگی بینی داره باید تمیزش کنم نذاشت
الانم تو دانستنیهای اوما خوندم اونجام نوشته با فینگیر تمیز کنین
منم با فینگیر تمیز میکنم مشکلی نداره نگران نباش
به منم میگفتن مغز بچه ها هوا میکشه😂😂😂😂
سلام
یک سوال
خود فینگیر سخت نیست شستنش؟؟؟
نه راحت باز میشه شسته میشه
من با گیرمو مشکی ها تمیز میکنم خیلی راحت تر از فینگر اس
نه عزیزم
خیلی هم خوبه
استفاده کن نگران نباش
خطر گوش کردن به حرف بزرگترها خیلی بیشتره
نه عزیزم خطر نداره. تو خود زایشگاهم از همینا برای تخلیه بینیه نوزاد تستفاده میکنن
😁
دکتر نمیدونه که جماعت بهتر میدونن
ن گلم راحته برا منم سختم میشد بشورم اولا
ولی فینگیر احتیاطش بیشتر از اوناس ل نظرم من ترسیدم با اون تمیز کنم
بچه من اصن نمیذاره ب دماعش دست بزنم.با فینگیر پاک کردنی خیلی گریه میکمه.دیگ نمیکنم.با دستمال کاعذی میکنم
بعد اصن فینگیر خوب نمیکشخ بیرون آشغالارو.هوا میکشه.فک کنم واس همی خوشش نمیاد
فینگیر خوبتره
بغلارو بکش مستقیم وسط بینی رو نکش چون کنار گوشه هاس
اول قطره بریز قطره ای ک دکتر داده یا چن قطره از شیرت و بدوش بریز تو یه سوراخش تمیز کن بعد اون یکیش
اول باید نرم بشه